Allmänt

Kaninungar

2018-10-10 09:36 #0 av: Travis D

Hej!
Jag ska köpa en kanin från stallet och har 3 ungar att välja på
Två svarta och en vit med röda ögon.
Dom är bara ca 1 vecka så vet inte hur deras personlighet är men satt igår och kelade med deras 5 veckor gamla syskon som var så otroligt söta. Dom lät mig lyfta dom och klappa dom trots att dom inte är handtränade 😍
Jag skulle gärna vilja ha en avderas syskon som är så gullig! Jag älskar hennes personlighet. Dom går lösa i en inhängnad och så är det en bur där en mamma är mid sina 1 vecka gamla är instängd. Och en av ungarna som är 5v sitter hela tiden på buren med mamman och när man plockar upp henne så sorattlar hon inget och hon ligger stilla i min famn när jag klappar henne 😊
Jag hoppas ungarna (dom svarta och den vita) också bilr så när dol blir äldre 😁

Anmäl
2018-10-10 10:21 #1 av: Surpan

Gulligt med kaninungar! Men hur kan de vara syskon om de skiljer 4 veckor mellan dom? Förskräckt

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2018-10-10 10:27 #2 av: Travis D

Nej nej oj, skrev fel 🙈😂
Menade inte syskon heheh. Dom har olika föräldrar har bara alltid tänkt fom som syskon men dom har olika föräldrar men kommer från samma uppfödning 😁

Anmäl
2018-10-10 10:28 #3 av: Surpan

#2 Haha okej! Min första reaktion var "Stackars kaninmamma!" Skrattar

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2018-10-10 10:49 #4 av: Travis D

#3 hahah! 😁

Anmäl
2018-10-11 16:46 #5 av: Suns Hoppkaniner

Välj när du kan se deras personligheter och kön :)

Anmäl
2018-10-13 20:28 #6 av: Travis D

#5 aa det ska jag göra Skrattar

Brukar era kaniner bita er när dom blir hungriga? :)

Anmäl
2018-10-13 20:42 #7 av: Suns Hoppkaniner

Inte min iallafall :)

Anmäl
2018-10-17 07:55 #8 av: Travis D

Den lilla svarta dog under natten tyvärr. Vi kommer nog köpa både den vita och svarta ungen 😊
Dock så är den vita väldigt typ hoppig, man kan ta upp h)nne men hon sprattlar och petar man på hnne hoppar hon runt. Den svarta ungen kan jag ha i famnen utan problem och lite könslig när man tar upp men annars inget märkvärt 😊
En av dom bruna ungarna är GIGANISK! Super gullig men stor som min hand!
Men tror ni det kan bli problem med Den vita att h*n är ju så sprattlig.
Har döpt kaninerna nu 😊

Anmäl
2018-10-17 08:20 #9 av: [Svea&Sabina]1

Varför inte ta den bruna ungen som är giganstisk? Det hade jag gjort haha, om den är snäll i hanteringen :D

Anmäl
2018-10-17 08:29 #10 av: Travis D

#9 hon säljer inte dom bruna.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.