Annons:
Etikettallmänt
Läst 1442 ggr
Travis D
2018-10-10 09:36

Kaninungar

Hej! Jag ska köpa en kanin från stallet och har 3 ungar att välja på Två svarta och en vit med röda ögon. Dom är bara ca 1 vecka så vet inte hur deras personlighet är men satt igår och kelade med deras 5 veckor gamla syskon som var så otroligt söta. Dom lät mig lyfta dom och klappa dom trots att dom inte är handtränade 😍 Jag skulle gärna vilja ha en avderas syskon som är så gullig! Jag älskar hennes personlighet. Dom går lösa i en inhängnad och så är det en bur där en mamma är mid sina 1 vecka gamla är instängd. Och en av ungarna som är 5v sitter hela tiden på buren med mamman och när man plockar upp henne så sorattlar hon inget och hon ligger stilla i min famn när jag klappar henne 😊 Jag hoppas ungarna (dom svarta och den vita) också bilr så när dol blir äldre 😁

Annons:
Surpan
2018-10-10 10:21
#1

Gulligt med kaninungar! Men hur kan de vara syskon om de skiljer 4 veckor mellan dom? 😮

/Surpan

Travis D
2018-10-10 10:27
#2

#1 Nej nej oj, skrev fel 🙈😂 Menade inte syskon heheh. Dom har olika föräldrar har bara alltid tänkt fom som syskon men dom har olika föräldrar men kommer från samma uppfödning 😁

Surpan
2018-10-10 10:28
#3

#2 Haha okej! Min första reaktion var "Stackars kaninmamma!" 😃

/Surpan

Travis D
2018-10-10 10:49
#4

#3 hahah! 😁

Suns Hoppkaniner
2018-10-11 16:46
#5

Välj när du kan se deras personligheter och kön :)

Travis D
2018-10-13 20:28
#6

#5 aa det ska jag göra 😃

Brukar era kaniner bita er när dom blir hungriga? :)

Annons:
Suns Hoppkaniner
2018-10-13 20:42
#7

Inte min iallafall :)

Travis D
2018-10-17 07:55
#8

Den lilla svarta dog under natten tyvärr. Vi kommer nog köpa både den vita och svarta ungen 😊 Dock så är den vita väldigt typ hoppig, man kan ta upp h)nne men hon sprattlar och petar man på hnne hoppar hon runt. Den svarta ungen kan jag ha i famnen utan problem och lite könslig när man tar upp men annars inget märkvärt 😊 En av dom bruna ungarna är GIGANISK! Super gullig men stor som min hand! Men tror ni det kan bli problem med Den vita att h*n är ju så sprattlig. Har döpt kaninerna nu 😊

[Svea&Sabina]1
2018-10-17 08:20
#9

Varför inte ta den bruna ungen som är giganstisk? Det hade jag gjort haha, om den är snäll i hanteringen :D

Travis D
2018-10-17 08:29
#10

#9 hon säljer inte dom bruna.

Travis D
2018-10-18 22:24
#11

Axin har blivit så gullig nu :D H'n låter mig ta henom (har inte frågat om kön hahah) och ha honom i knät och klappa utan problem :D den svarta är också gullig och sitter gärna i knäet och kollar runt, h'n låter mig klappa och dom är allmänt lugna. dom går iväg lite när man ska plocka upp dom men annars så är dom hur lugna som helst! Jag ska få en bur av min kompis (som är stor nog för båda kaninerna) men funderar på vad den svarta ska heta.. Atta (den normal stora svarta) dog under natten till förrgår av okänd anledning och den stora bruna ungen kunde jag inte hitta idag men han kanske låg i någon av husen (kollade inte så noga efter honom)

Men har bestämt att albinon ska heta Axin =D

Kom gärna med NAMNFÖRSLAG till den lilla svarta kaninen :D

Upp till toppen
Annons: