Annons:
Etikettallmänt
Läst 763 ggr
Arcade-Foodie
10/7/18, 9:53 AM

Namnförslag

Behöver komma på ett namn till min nya kaninhane som jag hämtar imorgon, det är en vit/svart japantecknad dvärgvädur.

Annons:
Myris & Stinis
10/7/18, 12:15 PM
#1

Jazze, Totte, Timon, Lakrits, Lucas, Lasse, Lenin, Lime, Lotus, Harry, Mervin, Maxi, Lotus, Oslo, Chease (uttalas Chejs), Choklad, Jojo, Muffin, Monark, Messi, Melle, Mojje, Olvix, Rasejk, Mr. (Hitta på eget), Olof, Linus (min stjärna!!), Exor, Stampe, Nikon, Fikon, Krut, Glöd, Sprake, Drake, Elias, Elliot, Omar (kan uttalas både Omarr med kort A eller Omáar alltså med ett lite mörkare klang på A vet inte om du fattar, men är väldigt dålig på att beskriva…), Pelle, Olle, Mentos, Nypon (ska min hundvalp heta!!), Tasse, Chris, Skifs, Tripper nä nu kommer jag inte på fler namn!

Arcade-Foodie
10/8/18, 9:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack så mycket, han är döpt till Mr. Toste ^^

Suns Hoppkaniner
10/8/18, 9:31 PM
#3

Är det där hela buren?

Morötterna
10/8/18, 9:33 PM
#4

#2 Hela buren?? Om ja, den är för liten. Är han japantecknad?

[Svea&Sabina]1
10/8/18, 9:59 PM
#5

Man ser att bilden är tagen på kortsidan, alltså finns det en långsida. Har du inget spån i buren eller syns det inte på bilden? <3

[Svea&Sabina]1
10/8/18, 10:00 PM
#6

Kaninen kanske springer lös i lägenheten/huset och då behöver den ingen stor bur.

Annons:
Arcade-Foodie
10/8/18, 10:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Buren är 160 cm, instängd under natten och det är en utekanin, så hans bur är egentligen 3 kvm med en Hage på 15 kvm men han är inne idag, då jag har inte presenterat honom än till min hona än. Så buren är inte liten och när de är inne så är de bara instängd under natten så de inte stör de andra i huset och mitt rum är inte kaninsäkrat. Annars är det frigående ^^

Arcade-Foodie
10/8/18, 10:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Han flyttar ut imorgon ^^

Arcade-Foodie
10/8/18, 10:43 PM
#9

#5 buren Toste är i en av min frigående kanins nattbur, då min andra kanin inte klarar av att ha spån i buren så har jag filt istället. Han hade massor av andningsproblem och ögonproblem när det var spån i buren. Så min lilla innekanin får vara i den lilla buren i natt (120 cm) medan Toste är i den stora.

Upp till toppen
Annons: