Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 922 ggr
ebejmar
2018-08-15 23:43

Kanin har en crush på katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en kanin i tonårs åldern. Vi har även 2 katter, en som är van vid kaniner och har kännt andra kaniner innan den vi har nu. Våran yngre katt är lite känslig (för allt) så han är lite rädd för kaninen men om det är galler mellan dom så är det ok. Kaninen ÄLSKAR katterna, han följer efter dom när katterna går runt buren, han gosar med den äldre katten på vintrarna när han är inne. Vi låter även våran äldre katt komma in i buren (han har en väldigt stor bur även vi får plats i den) då dom får leka osv. Självklart lämnar vi dom inte själva ändå. Det är bara lite synd att den yngre katten inte är så bekväm med det eftersom kaninen värkar gilla honom mycket, men antar att han får nöja sig med en katt kompis. Ironiskt att kaninen har bytt roll med den yngre katten.

Annons:
ebejmar
2018-08-15 23:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
alaska87
2018-08-16 00:43
#2

Helt klart komiskt med omvända roller. Det är inte så att katten och kaninen behöver vänja sig lite mer vid varandra?

ebejmar
2018-08-16 11:23
#3

#2 kaninen är helt chill med båda katterna, våran yngre katt är väldigt känslig och blyg, så tror inte att det kommer bli en större skillnad

LinneaWik
2018-08-17 10:50
#4

Haha gud vad roligt! Min kompis kanin hade en crush på en blå boll 😂

Upp till toppen
Annons: