Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 862 ggr
Elslind04
8/11/18, 3:52 PM

Era kaniners favorit leksaker?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskar att shoppa leksaker till mina kaniner, lite tråkigt när man köper något nytt som de totaldissar, men så är det med kaniner. Vet att alla individer är olika och gillar olika leksaker men vore kul och se vilka som är populärast! Har flera vänner på instagram som säger att deras kaniner älskar branch Willow balls, (googla om ni undrar vad det är) har beställt hem de men de har inte kommit än:) Mina kaniner (har 5) föredrar tuggleksaker med bjällror, t.ex den på bilden är en storfavorit, men de totaldissar leksaker gjorda av något snöre, typ sådana där morötter (kan posta en bild i kommentarerna) Vilka leksaker gillar era kaniner och vilka dissar de totalt??

Annons:
Elslind04
8/11/18, 3:53 PM
#1
Elslind04
8/11/18, 3:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är deras hatleksak:)

Ljungåsen
8/11/18, 4:16 PM
#3

Min kanin gillar verkligen sin aktivitetsboll. http://kaninmagazinet.se/2012/february/aktivitetsboll.html Annars är det mest papplådor som hon tycker är roliga.

[Lilyz]1
8/11/18, 4:27 PM
#4

Min älskar allt av trä, både leksaker, egenplockade grenar och även ett par vedträn som jag tagit in åt honom. 😛Filtar är också roliga att stöka runt med. Inte stött på något han direkt ogillar dock, han är glad i det mesta och lånar även katternas leksaker ibland. 🙂

Fridaaaa
8/11/18, 4:40 PM
#5

Mina har inte leksaker. De har tunnlar, stubbar, grenar osv :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Svea&Sabina]1
8/11/18, 4:43 PM
#6

Jag har leksaker till mina, men dem bryr sig inte. Ibland har leksakerna flyttat på sig i buren, men jag ser aldrig dem använda leksakerna.

Annons:
[Svea&Sabina]1
8/11/18, 4:44 PM
#7
[Svea&Sabina]1
8/11/18, 4:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8
alaska87
8/11/18, 5:47 PM
#9

Bjällror är populära enligt min erfarenhet. Kaninen fick nya leksaker igår gjorda av snöre, en morot och majskolv liknande dom på bilden ovan, men dom verkar inte speciellt intressant.

Elslind04
8/11/18, 6:45 PM
#10

#3 mina gillar också akteveringsbollar, har likadana dock brukar de ge upp efter ett tag och äter inte allt. Brukar lägga i dagens dos av pellets där så de får lite att göra och när de gett upp häller jag ut resten i skålarna. #4 Mina kaniner älskar också det mesta av trä, men de brukar dissa alla pinnar jag plockar åt de vilket är tråkigt. #5 Försöker också ha mycket tunnlar och grenar, men de dissar de. Vet inte vart jag ska få stubbar ifrån, är det uppskattat? #6 Är moroten i mitten från rosewood naturals? Isåfall är det en av mina kaniners favoriter att gnaga på, men som sagt alla individer är olika. Tråkigt att de inte gillar någon av de. Vad har du i akteveringsbollen? #9 Tråkigt att de inte gillar de, mina är inte heller förtjusta i replokaler, så jag har slutat köpa de.

[Svea&Sabina]1
8/11/18, 8:13 PM
#11

#10 Ibland lägger jag pellets i bollen och då är dem galna i den, men inte annars.

Elslind04
8/11/18, 8:34 PM
#12

#11 Ok, mina använder den inte heller om den är tom, därför brukar jag lägga i deras dagliga intag pellets där så de får det lite roligare när de ska äta.

Upp till toppen
Annons: