Beteende, hÀlsa och skötsel

VĂ€n med skatorna?

2018-08-06 21:02 #0 av: Jennavalli

Hej jag undrar en sak đŸ€” jag har inge tak pĂ„ min hage och folk sĂ€ger att fĂ„glar och sĂ„nt kan skada kaniner? Men assĂ„ skatorna vid mig Ă€r typ vĂ€n med kaninerna 😅 nĂ€r katten kommer frĂ„n en granne nĂ„gra hus bort sĂ„ börjar de skrika pĂ„ katten och skrĂ€mma ivĂ€g den + att katten Ă€r rĂ€dd för kaninerna đŸ€Ł men skatorna har ALDRIG gjort nĂ„got utan mest sitter och chillar och bara kollar pĂ„ dem (en liten bit bort) men jag undrar om jag ska sĂ€tta tak Ă€ndĂ„? Vill bara sĂ€ga att det finns typ bara skator hĂ€r och kanske nĂ„gra duvor och byte lite krĂ„kor

AnmÀl
2018-08-06 21:21 #1 av: Linnea0001

Hur lÀnge har du haft utan tak? Och vad ör det för ras?

AnmÀl
2018-08-07 07:59 #2 av: Jennavalli

#1 jag har haft utan tak sen jag fick dem för 2 Ă„r sen och har 2 dvĂ€rgvĂ€durar och har haft en hermelin som gick bort i mars mens ska skaffa en ny snart 😁

AnmÀl
2018-08-07 08:46 #3 av: Linnea0001

Ifall du haft den sĂ„ i tvĂ„ Ă„r skulle det vara konstigt att nĂ„gon skata kom... dvĂ€rgvĂ€durar brukar vara ganska tuffa djur och dom kan till och med skrĂ€mma bort andra djur. Men skulle nog fixa nĂ„got bĂ€rnĂ€t Ă€ndĂ„ för att vara pĂ„ sĂ€kra sidan. Men du gör som du vill😁

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.