Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 724 ggr
kushbuns
7/13/18, 11:37 PM

Dvärgvädursungar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa småttingar letar efter sina livslånga hem! 🐇 Dem är av rasen dvärgvädur och är leveransklara den 24/8. Båda föräldrarna har ett lugnt temperament, dem är mycket sociala och älskar att kela. Pappan kan vara busig av sig ibland, men mamman är mer av den lugnare typen. Ingen av dem har någonsin bitit mig eller någon annan. Hur gulliga och små än dessa kaninungar är just nu, så hoppas jag såklart att ni vet att dem växer snabbt och kan väga upp till 2 kg. Dvärgvädurar kan även leva upp till 10 år, ibland längre, så det är en livskamrat det handlar om. Jag tillåter inte att mina kaniner säljs som ett impulsköp. Du ska vara beredd på att ge kaninen kärlek, tid och såklart ha råd med alla tillbehör och veterinärvård som den kan komma att behöva. Jag vill helst att kaninen hamnar hos någon som ger den mycket utrymme då jag är emot att ha kaniner i små burar hela dagarna. Om du köper kaninen till ditt barn så får du räkna med att du som vuxen har huvudansvaret för kaninen och att du har intresse för den även om ditt barn har tröttnat på kaninen. Jag säljer ingen kanin till någon under 18 år. Ett godkänt hem för mig är att jag känner mig trygg med dit kaninen kommer att hamna. Du ska vara helt införstådd med allt som krävs för att kaninen ska ha det så bra som möjligt. Jag är mån om vart mina kaniner hamnar. Om du är säker på att du kan ge någon dessa kaninungar ett kärleksfullt och livslångt hem så får du jättegärna skicka ett pm till mig. Det vore bra om du kan skriva vad du har att erbjuda. Till exempel vilka erfarenheter du har kring kaniner, hur kaninen kommer att bo och även vad för kanin det är du söker. Priset för en kanin är 500 kr. Du kan tinga din kaninunge, tingningsavgiften är 300 kr, resten av summan betalas vid hämtning av kaninen. Vid ånger av köp så återfås inte tingningsavgiften. Vid köp av två kaniner så kan priset diskuteras. Vid leverans är kaninerna: - Bettfelskontrollerade - Kloklippta - Könsbestämda - Färgbestämda - Du får livslång support - Härstamningsbevis finns endast från mammans sida Jag bor i Tierp, om du inte har tillgång till transport så kan det eventuellt ordnas till Uppsala/Gävle. (:

Annons:
Upp till toppen
Annons: