Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 456 ggr
Elinafina
7/8/18, 2:28 AM

BYTES Gotlandshane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(Finns i Östergötland, kan transporteras till södra delarna av Södermanland också!)

Hej!

Jag har en kastrerad Gotlandskille som är 3 år. Tyvärr passar han inte in i flocken, utan det blir en del bråk och jag har inte möjlighet till fler separata burar. 

Jag vet inte så mycket om honom, då jag fått hem honom nyligen, men jag har papper med stamtavla och info från uppfödaren.

Förhoppningen var att han skulle passa in i min lilla flock, men det går inte alls. Han är fin och kärvänlig mot mig, men inte mot sina "kompisar".

Jag tänker mig helst ett byte mot en annan kastrerad hane (Har Gotland, Löwen och Fransk Vädur nu, men ser gärna andra raser så det är bara att komma med förslag!). Det jag önskar är en harmonisk kille som inte är för dominant. Man vet ju aldrig i förväg om det kommer fungera att sätta ihop kaninerna, men det är större chans att lyckas med en individ som inte brukar hävda sig så mycket, utan brukar inta lägre position i rangordningen. Det skulle passa min nuvarande flock :) 

Hör gärna av dig! Helst här på sidan men annars till elinas.silvermycken@gmail.com 

(Om jag inte lyckas med ett byte kan försäljning bli aktuellt)

Annons:
Upp till toppen
Annons: