Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 971 ggr
NinniH
6/23/18, 4:21 PM

Uppfödare i närheten utav Fagersta?

Under sommaren flyttar vi till Fagersta och får äntligen tomt! Saknar verkligen att ha kanin och sonen är även i bra ålder att kunna hjälpa till med skötsel. Till nästa sommar är tanken att det ska flyttar hem 2 dvärgvädurar till oss, även om vi just nu inte helt har bestämt oss för vilken färg/teckning.

Vet att långt ifrån alla uppfödare står med på föreningarnas sidor. Så, hur många bor inom rimligt avstånd från Fagersta och föder upp dvärgvädur? Det har säkerligen tillkommit massa uppfödare sen jag själv höll på. 🙂


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Annons:
Irmelinis
6/25/18, 8:35 PM
#1

Amorelas kaniner i Köping (har släktingar till din förra kanin Benjamin ;) genom en av mina honor)  
Stora Lövans kaningård i Gnesta 
Amabilis kaniner i Uppsala 
Kuckelbos i Haninge 
Dragongårdens i Uppsala
Kityikanas i Borlänge

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Hästbäst
6/25/18, 10:06 PM
#2

https://alvbronskaniner.weebly.com finns i Karlskoga och vi brukar åka uppåt mot Ludvika

Hästar är våra bästa vänner

NinniH
6/28/18, 8:07 AM
#3

#1: Tack för tipset, speciellt den där det finns släktingar till Benji. 😃


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

rasmusstrahle
6/29/18, 12:09 AM
#4

Hej! Drar en vild chansning då jag såg din annons! Om ni är intresserade så har jag två stycken dvärgvädur som jag behöver omplacera pga höallergi, och jag kan lösa transporten upp från stockholm i sådana fall. Har gjort ett inlägg med en beskrivning samt bilder. Skriv gärna om det är av intresse! Mvh Rasmus

NinniH
6/29/18, 9:07 AM
#5

#4: Tack för erbjudandet, men det är inte intressant för min del av flera anledningar. 🙂


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

rasmusstrahle
6/29/18, 8:29 PM
#6

Absolut, tack ändå! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: