Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 829 ggr
Ms. Werngren
6/10/18, 8:38 PM

Härliga hopp kaniner sökes!

Hej hej! Jag söker 2 hopp kaniner till Augusti! Dom kommer få bo ute året runt tillsammans i en rejäl hemmagjord bur och få komma ut ur buren varje dag! Det ända kravet är att dom ska vara samma kön, nyfikna och tuffa! Jag bryr mig inte om ras snarare att dom ska tycka hoppning är kul och tycka om att mysa! Allt är intressant! Tvecka inte med att höra av dig!

Annons:
tiger tok
6/10/18, 10:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#1

En av de jag söker hem till är hoppavlad, och vi hoppade mycket och högt förr, de senaste åren har vi inte hoppat dock. Det finns möjlighet att låna de över sommaren för att se om de passar dig! Finns i Stockholm men transport brukar gå att lösa! (Kopierat från annonsen) Nu säljer jag två dvärgvädurar, iom en övergång till enbart gotlandskaniner. Detta är ett par, som bott tillsammans så gott som hela livet, och det ska de fortsätta göra, säljs alltså enbart tillsammans med varandra. De bor utomhus, men kan ju flyttas in nu under sommaren. De är vana vid mycket stora utegårdar, så en liten bur är inget alternativ. Stor bur/hage ute eller frigående inne. De är fodrade med hö och vatten, grönsaker några ggr/veckan. Pellets får de ca 1 msk per kanin/dag under vintern. De ges bort till passande hem, och man kan självklart komma och hälsa på de innan ev köp. Namn: Silver Färg/teckning: japantecknad blå/vit Ålder (ca): 6 år Ras: lejonhuvad dvärgvädur Temperament: pigg, men väldigt snäll. Han är hoppavlad, och tränade aktivt förr, men de senaste åren har han inte tränats. Förr tyckte han iaf att hoppning var väldigt kul och han kan nog fortfarande tränas inom det, med lite tålamod. Han är inte förtjust i att bli upplyft, så det bör enbart kunnig människa göra, han kan nämligen sprattla då. Han är självklart kastrerad! Namn: Alice Färg: sotad viltgul Ålder (ca): 5 år Ras: dvärgvädur Temperament: detta är en mycket trevlig kanin! Hon gör aldrig något dumt, och är ganska lugn av sig. Kan tycka det är lite konstigt/läskigt precis när man ska lyfta henne, men sedan går det bra.

Boltenskaniner
6/11/18, 7:17 PM
#2

Har två kullar här hemma för tillfället som gärna flyttar till hopphem, mer info finns på www.boltenskaniner.weebly.com :)

Ms. Werngren
6/12/18, 8:42 AM
#3

Hej Tiger Tok! Silver och Alice låter väldigt intressanta! Anledningen till att vi vill ha dom i Augusti är att vi är bortresta nästan hela sommaren. Vi bor i Åkersberga så om möjligt så skulle vi gärna komma och kolla på dom någon dag under sommaren. 👍🏻👍🏻

tiger tok
6/12/18, 3:11 PM
#4

#3 åh vad kul att ni tycker det! Absolut kan vi fixa ett besök, jag skickar ett privat meddelande till dig! (Längst upp till höger ser du dina meddelanden)

Upp till toppen
Annons: