Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1646 ggr
luckydragonriderkin
2018-06-04 23:35

Kaniner bortskänkes

Det är med ett otroligt tungt hjärta jag skriver till er om detta. 

Jag har två kaniner här hemma som skulle behöva ett nytt hem och det skulle vara min högsta önskan att de skulle få bo hos någon jag verkligen litar på och jag vet att ni här på iFokus är väldigt dedikerade. En hane, 9 år, och en hona, 6 år. Båda två är kastrerade och bor idag tillsammans i en stor bur utomhus. De är väldigt trevliga, aktiva, sociala och aldrig haft några hälsoproblem. De är besläktade (pappa och dotter) och är av blandad ras, tyvärr har jag inget släktträd. Hanen är väldigt kontaktsökande, medan honan är något reserverad av sig.  

Jag har haft dessa små liv sedan de föddes och önskade verkligen att jag kunde tagit hand om dom tills deras sista dagar, men på senaste har jag haft så fullt upp med skola, jobb, pengar och allt sådant att det inte funnits den tiden jag velat gett till kaninerna. Jag är inte heller hemma alla dagar som jag varit innan vilket betyder att jag behövt krångla otroligt mycket för att de ska få mat vid rätt tider etc. Jag vill att de ska få bästa möjliga liv och känner inte att jag kan ge det till dom längre. 

Jag bor i Stockholm och man får absolut komma och säga hej till dom om man vill det. Jag vill inte ha några pengar, söker endast efter ett bra hem. Jag kan ge med er buren de bor i, kompostgaller, selar och koppel till båda två, leksaker, pellets, hö, etc. etc. Det enda jag kräver är att jag kan kontakta er om jag vill för att titta till bebisarna eftersom de alltid kommer vara just det - mina bebisar. Jag önskar även att de, när den dagen kommer, ska få begravas på mitt landställe där de spenderat så många somrar med mig och familjen. 

Hör gärna av er, antingen här eller på min mail (emblafroberg@yahoo.se) om ni är intresserade. 

Tack.

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
luckydragonriderkin
2018-06-04 23:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

:'^)

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Ulvelin007
2018-06-11 20:30
#2

Putt

Linnea0001
2018-07-13 23:23
#3

Putt

[xx-juvelen-xx]
2018-08-02 03:37
#4

Så fina kaninee! Hanen är väldigt gammal, du värkar som en bra ägare

Linnea0001
2018-08-02 13:57
#5

Putt

Upp till toppen
Annons: