Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1359 ggr
V:s79
5/17/18, 2:47 AM

Liten Rex 3 st säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har kaninungar till salu leverans klarar den 2/6-18 det är 3 st liten rex 2 hanar och 1 hona. som är redo att tingas nu när dom är 5 veckor och 4 dagar. Tingningaavgift 200 kr som dras av köpesumman vid leverans tidigast den 2/6-18. Man får med stamtavla, ring och övergångsfoder. Kostar 700 kr Dom säljes med stamtavla och övergångsfoder, betfelskollade och klippa klor. Komme att ringmärkas. Dom är spralliga och busiga med mycket fart som rexarna brukar ha. Handskas med dagligen och van vid barn, säljes dock ej som ren barnkanin. Säljes främst som familjemedlem och till utställning och Avel. Både mamma och pappa är keliga och mysiga. Stam: Mamma korint 94 poäng stamboksförd. Pappa Örabackens Volvo 95 poäng kommer att vara stamboksförs innan leveransen av ungarna. Han ska även extriörsbedömmas den 2/6-18.

Annons:
V:s79
5/17/18, 3:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Lindbergs kia Hona

V:s79
5/17/18, 3:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Lindbergs Aston Martin Hane

V:s79
5/17/18, 3:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Lindbergs Mercedes benz Hane

V:s79
5/17/18, 3:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Bild på mamma med ungar Och ensam bild på pappan

Nattis & Pepsi
5/18/18, 9:50 PM
#5

Så söta 😻 Synd att man inte har plats för en till liten kanin 😕

molam
5/19/18, 8:37 PM
#6

HAr ena ett sår på örat?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
V:s79
5/21/18, 2:42 AM
#7

#6. Nej den är märkt med rött, absolut inget sår. Dottern trodde det med därför hon pekar på örat. Hon var nymålad när bilden där hon står på bakben. 3 av dom är väldigt lika och omöjligt att skilja på. Två andra är också lika men lite mindre. Dom är friska och krya utan sår eller skador.

V:s79
5/21/18, 2:46 AM
#8

#5 dom är ursöta, skulle gärna ha kvar alla men måste sålla ur några för att lämna plats för lite nytt blod. Ska köpa in en obesläktad hane och har 2 dvv på väg in. Letar dock fortfarande efter en blå hane som är stamboksförd på minst 94 helst 95 p.

V:s79
5/21/18, 2:49 AM
#9

Leverans söder ut och norrut går säkert ordna om någon är intresserad längre bort.

V:s79
5/21/18, 10:32 PM
#10

#2 är bokad, silver på örat. Bara röd, och lila kvar. Den röda är jag dock osäker på könet och är så rädd att ha sett fel på någon av dom andra. Så är det någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig att dubbelkolla om jag lägger upp en tråd med könsbestämning med bilder på könen. Den gula och röda är dom två som gjort mig osäker och tappat självförtroendet. Dom lejonhuvade hade jag inga problem med att könsbestämning vid 5 veckors ålder och samma kön när jag dubbelkollade vid 7 veckor innan jag lade ut ena ungen på annons som skulle säljas.

V:s79
5/27/18, 2:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Nu är könen med säkerhet fastställda och det är 3 hanar jag har kvar som är till salu. Alla stora och välväxta. Mycket hanterade. Dom är 7 veckor ni och leveransklara tidigast vid 8 veckor den 2/6-18. Lev kan ev ordnas en bit norrut och söderut.

V:s79
6/4/18, 1:12 AM
#12

Nu finns en liten rex hane på 8 veckor kvar, säljs med stamtavla, kloklippt, bettfelskollade och ringmärkt. Mamma stamboksförd på 94 poäng och pappa stamboksförd på 95 poäng. Pappa har 95, 94 och 95 poäng på utställning, ställd 3 gånger och fick avdrag ena gången pga vikt 2,2 kg. Lev kan ev ordnas norrut eller söderut 700 kr

Upp till toppen
Annons: