Annons:
Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 3657 ggr
Peak303
5/12/18, 1:22 PM

Klotterplank #292

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nytt klotterplank ☀️

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

  • Redigerat 2/22/21, 1:02 PM av MarHai
Annons:
[EM_L]
5/13/18, 12:16 PM
#1

Först för första gången och vilken sötis!

Fridaaaa
5/13/18, 12:36 PM
#2

Kaninerna njuter för fullt ute i hagarna och fått grenar med massa smaskiga blad :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nattis & Pepsi
5/13/18, 9:06 PM
#3

Hittade precis grannens kanin som hade rymt😂 Har letat hela dagen efter den😑

Frosstis
7/26/18, 11:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Har köpt hamstrar. :)

[Svea&Sabina]
7/26/18, 12:04 PM
#5

Jag har precis flyttat kaninernas Hage runt ett äppelträd så att dem kan gräva i jorden 😁

Nattis & Pepsi
7/26/18, 12:08 PM
#6

Har (äntligen) fått en rymningsäker Hage så nu kan jag nog slappna av!😂

Annons:
[xx-juvelen-xx]
8/2/18, 3:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Min lilla kanin och en liten fallabella

emmaatche
8/22/18, 8:49 PM
#8

Peak303 vilken underbar bild! Får jag fråga vilka inställningar du kör i kameran? Fantastiskt fokus i bilden!

Julie_Evir
9/8/18, 8:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Gick igenom "gamla" bilder idag, och fann denna fina bild på min fina Julie och Newspaper.
Newspaper (den vita väduren) är tyvärr inte i livet längre, och denna bild värmde mitt hjärta så. Hon var den mysigaste.

Linnea0001
11/14/18, 12:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Här är en av mina kaniner

[EM_L]
11/15/18, 9:19 AM
#11

#10 Naww så söt!

Linnea0001
11/15/18, 6:41 PM
#12

#11 tack! hon skulle få sin första kull den här veckan men har inte fått den än… ser inga tecken på att hon skulle vara dräktig heller tyvärr. Jag vill så gärna ha en kull på henne. Hon ville verkligen inte bli parad när vi satte ihop henne utan min uppfödare höll i henne lite löst…  men hon fick ingen kull och uppfödaren kanske inte vill para igen utan ta med en annan kanin… men jag vill ha en kull ändå så jag vill para med min hane men hon vill inte bli parad av honom heller….vet ni ifall hon helt enkelt inte vill ha några ungar eller hur ska jag få en lyckad PARNING?

Namiko
12/27/18, 4:22 PM
#13

Jag blir kaninägare igen om en vecka 😃Har tittat lite smått på kaniner i drygt ett år och såg till slut en annons om en kastrerad hane på 1-1½ år som är allt jag drömt om i kaninväg. Frigående, mysig, gillar att sova i sängen. Hälsade på honom idag.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Annons:
Maleficum
12/27/18, 4:27 PM
#14

#13 Grattis! :D Hoppas att ni kommer trivas tillsammans!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Morötterna
12/28/18, 10:06 AM
#15

Idag ska jag försöka fota mina kaniner i snön, lägger upp blider här om jag lyckas.

Inatt vid 00.30  så smällde dem raketer, som tur är så bor mina kaniner inne nu.

Namiko
12/28/18, 10:23 AM
#16

#14 Tack! Det hoppas jag med. Han var lite grinig när jag hälsade på så han var inte så sugen på att vara social med mig, men det blir nog bättre när han bott in sig hos mig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Linnea0001
12/30/18, 2:10 PM
#17

Jag ska få en till kanin den 5/1 men tror jag kanske hämtar kaninen den 12/1

tixEntry
12/31/18, 8:32 PM
#18

Gott nytt år allihopa!🥳

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[EM_L]
1/1/19, 12:51 PM
#19

#18 Gott nytt år🥳✨

[Svea&Sabina]2
1/1/19, 4:19 PM
#20

Kaninerna har bott i garaget hela natten för att inte raketer ska höras lika mycket, så dem fick komma ut i burarna imorse. Alla burar är storstädade, även fast det inte behövdes, men spånet blev fuktigt i natt och därför behövde jag byta. Vad har era kaniner gjort idag?

Annons:
Morötterna
1/1/19, 5:01 PM
#21

#20 inget speciellt. Har inte hunnit vara med dem så mycket men imorgon får dem komma ut mellan 5-20 min i sele var. Den ena gillar inte att va ute när det är blött, därför blir hon nog bara ute några minuter. Den andra gillar verkligen att va ute men dem bor inne så blir max 20 minuter :D

[EM_L]
1/1/19, 5:38 PM
#22

Har städat till Mira nu och dammsugit bakom hennes två ihopkopplade inneburar.

Namiko
1/4/19, 9:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#23

Igår kväll flyttade Kelvin in. Han är underbar, tog bara lite över en timme innan han floppade över på sidan och han har utforskat lägenheten under natten. Det är så underbart att ha kanin igen och jag är så glad att jag väntade tills jag hittade rätt kanin.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[EM_L]
1/4/19, 10:44 AM
#24

#23 Sötnosen då😍

Han kommer att trivas hos dig.

Nea00
1/4/19, 12:22 PM
#25

#23, superbra att du väntade tills du faktiskt fann den rätta kaninen. Han kommer trivas superbra hos dig😍

tixEntry
1/8/19, 11:36 AM
#26

Jag saknar Simba jättemycket, men det är ändå en sådan enorm frihet att bara ha ansvar för sig själv. Jag vill ha djur, jag älskar att ha djur och ta hand om dem och bara spendera tid med dem, men efter sju år med fem djur kanske det är dags för en paus?

Eller så borde jag försöka skaffa vänner…

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[EM_L]
1/8/19, 12:07 PM
#27

#26 Har du sålt Simba🤦‍♂️?

Annons:
tixEntry
1/10/19, 7:56 AM
#28

#27 Har visst inte sagt något direkt om det. 

Han fick något problem med levern i november och blev jättesvag, så han fick somna in. <3

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Peak303
3/21/19, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Koi har skaffat sig yrket grävmaskin 😂

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

[EM_L]
3/25/19, 12:23 PM
#30

#28 Lite sent svar, men beklagar sorgen❤️ Vila i Frid Simbisen.

[EM_L]
7/19/19, 8:06 PM
#31

Har inte varit härinne på kanin så mycket den senaste tiden. Lite uppdatering. Mira har sedan denna veckan gått fritt i hela lägenheten förutom pappas sovrum och badrummet. Tja. När någon av mig eller pappa är hemma och har koll. Hon tar liksom rundor och sedan tillbaka till sitt rum för att lägga sig i sitt hus och typ sucka nöjt. Denna helgen ska jag nog låta henne vara ute i sitt rum även på natten för att testa så att hon inte kissar utanför sin bur.

MarHai
2/21/21, 7:43 PM
#32

Lyfter denna tråd :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: