Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 959 ggr
JosefinStrand
4/22/18, 8:34 PM

Kanin söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej alla fina!

Jag har två franska vädurshonor på bara 10 månader hemma som tyvärr inte kommer överens längre. Den viltgula (Yumi) kaninen låter inte min viltgråa brokade kanin (Nami) vara ifred och jag kan inte dela upp mitt rum med galler och ha dem ute samtidigt. 

Jag har tagit beslutet om att adoptera bort Nami. Yumi hade hälsoproblem när hon var liten så vill inte adoptera bort en kanin som inte är frisk (medfött, inget smittsamt). Nami är kastrerad, hur snäll som helst och väldigt sällskapssjuk men rätt självständig, hon är som en katt blandad med en hundvalp och Nami sitter till och med i mitt knä och myser när jag jobbar vid datorn. Mina kaniner är frigående och Nami måste få obegränsad mängd tid ute i en Hage eller ett rum för att skutta omkring och göra sina glädjeskutt för att må bra. 

Vi finns i Stockholm och jag måste verkligen lösa det här innan Juni för då åker jag iväg och kommer inte kunna ha dem separat. De har en instagram om man vill se fler videor och bilder:  bunny_potatoes.

För intresse maila: strand.josefin@gmail.com

Är tacksam för all hjälp och kolla gärna runt om ni vet någon som kan ta emot en kastrerad hona.

Mvh Josefin Strand

Annons:
JosefinStrand
4/22/18, 8:40 PM
#1
Enförvirradsjäl
4/25/18, 7:03 PM
#2

Finns kvar? kostnad?

Travis D
4/27/18, 2:58 PM
#3

Finns hon kvar? I stallet där hästarna står har dom 3 kaniner som älskar att träffa nya :) Dom bor i en box/inne beroende på hur kallt det är. Men på sommaren / sen varm vår / tidig höst när det fortfarande är varmt får dom gå i en stor ute bur med massa gräs. Det finns en katt på gården som inte jagar. och som är uppvuxen med kaniner och marsvin.

Travis D
4/27/18, 3:02 PM
#4

Bor i stockholm och stallet ligger ca 20-30 minuter från mörby centrum

Upp till toppen
Annons: