Annons:
Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 611 ggr
Tova&Lillen
2018-04-15 18:39

Tröttnat? Vill inte sälja

Jag har två hermelinsyskon på 2 år. De är ganska skygga, men jag håller på att jobba med att få de lugnare. Problemet är att jag nästan tröttnat fast jag ändå vill ha de kvar. Vissa dagar är jag jättetaggad och vill vara med dem, men ibland känner jag mig jätteledsen och trött när jag kommer ut till dem. Det här har nyss börjat och jag vet inte om det är att jag tröttnat eller något annat. Jag vill verkligen inte sälja mina små, men jag vet inte vad jag ska göra för som sagt så är jag jättetaggad ibland.

Annons:
cissi_1993
2018-04-15 19:18
#1

en kanin behöver ganska mycket och speciellt om kaninerna har lite problem så antingen säljer du dom så dom får ett hem där dom alltid är uppskattade eller så tar du dej i kragen och jobbar dig igenom dina dåliga dagar och lever på dom bra dagarna. 

har du fler roliga eller tråkiga dagar?

Peak303
2018-04-15 22:15
#2

Den känslan kan jag känna ibland (speciellt efter alla motgångar just nu). Men det blir bättre och just nu har det varit vinter och kallt. När det blir varmare ute brukar det av någon anledning bli lättare även med intresset. :)

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Tova&Lillen
2018-04-16 15:29
#3

Det är typ 50 50 men som #2 säger så kanske det blir roligare nu till sommaren:)

cissi_1993
2018-04-16 21:26
#4

det blir alltid roligare till sommaren :D

Upp till toppen
Annons: