Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 491 ggr
Jennavalli
3/25/18, 7:29 AM

Roligt för kaniner ?

He jag har en kanin på 1,5 år som är en kanin som är väldigt aktiv och måste röra sig mycket. Men nu under vintern så har han vårt inne (han ska bli ute kanin sen) och då har han inte kunnat göra så mycket och har suttit i sin bur väldigt mycket och då har han gått upp i vikt och jag vill så klart inte att han ska göra det. Han brukar få hoppa fritt ibland i huset men det räker inte till han. Finns tips? på saker man kan göra?

Annons:
Agnes.stoltzz
3/25/18, 12:36 PM
#1

Att göra en hinderbana tyckte min kanin mkt om. Ställ fram stolar, lådor med hål i, lite godis och massor av mer saker som han kan leka med i något rum. Du kan ju också börja kära hnm trix. Som inkallning, det är väldigt användbart och kul! Och att hoppa hinder tycker vissa kaniner om. Du behöver ju inte höja till 70 cm precis, men kanske 20 cm skulle vara kul. Ställ hindret antingen så han själv får hoppa över det eller ta på sele och börja träna på riktigt. Har it så många tips? som du nog hör men aja haha

Jennavalli
3/25/18, 2:10 PM
#2

#1 tack ska testa att göra något av det han skulle tycka det är jätte roligt säkert :)

Upp till toppen
Annons: