Köpes, Säljes & Transport.

Kaninhona bortskänkes

2018-03-16 20:42 #0 av: alliecoco

Jag måste tyvärr omplacera min lilla Luna eftersom hon inte kommer överens med min andra hona. Hon är kastrerad och född 29/6-2017. Jätte mysig och nyfiken, älskar att bli klappad på huvudet. Upphämtas i Stockholm

Anmäl
2018-03-16 21:12 #1 av: vallhund

Är hon rumsren? Van att vara lös ute/inne?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2018-03-16 21:21 #2 av: alliecoco

Hon använder låda utmärkt, när jag är hemma brukar hon gå löst i hemmet, och går tillbaka till sin bur för att kissa och bajsa. Efter att jag kastrerade henne så har hon inte haft några olyckor eller markeringar, men det kan handa att några bajspluttar hamnar utanför.

Anmäl
2018-03-16 21:37 #3 av: vallhund

Skulle hon klara av att leva med en hund? Jag bor i hus på ca 70 kvm, 3 r o k, som kan delas av med kompostgaller. Har också en lika stor hundgård som hon kan få vara ute i några timmar om dagen om hon vill.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2018-03-16 21:42 #4 av: alliecoco

Hon har aldrig träffat en hund så jag vet inte hur hon skulle reagera. Hon skulle älska att vara ute och ha större utrymme än vad hon har nu, eftersom jag bor i en liten lägenhet.

Anmäl
2018-03-17 14:25 #5 av: Slandgatans Hoppkaniner

Är hon från uppfödare?

Anmäl
2018-03-17 15:37 #6 av: alliecoco

Nej hon är tyvärr inte köpt direkt från en uppfödare

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.