Annons:
Etikettallmänt
Läst 558 ggr
Ulvelin
3/12/18, 6:15 PM

sära på flock

förlåt att det kommer ännu ett inlägg med samma handling men jag undra attt tex jag har 3 kaniner i flock och ska resa bort kan jag då göra så att 2 av kaninerna får fortsätta bo i flock hos en person medans den tredje kaninen bor på ett annat ställe och sedan när dem kommer hem att dem kan gå ihop uan bråk eller är det en sto risk?

Annons:
Mihnnali
3/13/18, 7:09 AM
#1

Det är beroende på hur lång tid du ska vara borta. Jag var borta en helg för att tävla med mina kaniner, sen vart jag borta en dag extra då kände inte honorna igen varandra längre. Så jag tycker inte det är så smart att sära på de :)

Fridaaaa
3/13/18, 8:19 AM
#2

Svårt att säga, kan bli så att du måste introducera dem på nytt
Hade inte särat på en fungerande flock under längre tid.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mirriz
3/13/18, 3:42 PM
#3

Tycker det är lite oschysst att sära på dem om dem verkligen trivs i varandras sällskap. Jag har tre kaniner ihop och de älskar varandra verkligen. Kan inte den tredje kaninen också bo ihop med dem andra hos den personen när du reser bort?

Mirriz
3/13/18, 3:42 PM
#4

Tycker det är lite oschysst att sära på dem om dem verkligen trivs i varandras sällskap. Jag har tre kaniner ihop och de älskar varandra verkligen. Kan inte den tredje kaninen också bo ihop med dem andra hos den personen när du reser bort?

Ulvelin007
3/15/18, 5:10 PM
#5

#1 #2 #3 tack det blev inte så att jag fik tre niner men ka ju vata bra att veta🤗

Upp till toppen
Annons: