Annons:
Etikettallmänt
Läst 509 ggr
Arcade-Foodie
2018-03-12 14:08

Två hanar tillsammans

Hej, Jag undrar om det går att ha två hanar tillsammans om båda är kastrerade och har rätt personlighet som passar varandra. Är nyfiken om det skulle funka eller inte :3

Annons:
tiger tok
2018-03-12 15:02
#1

Vet att det funkat för vissa. Men tror att det är viktigt med stora utrymmen där kaninerna kan få ett eget space så att säga. Dock skulle jag aldrig våga ha två hanar ihop, vet om för många gånger då det bara vänt även fast det gick bra i början, och slutat med förödande resultat. En bekant till mig hade dock 5 hanar ihop, som då var 12 veckor. De gick bra, men de var alla kullsyskon så det kanske hade någon inverkan?

Arcade-Foodie
2018-03-12 15:12
#2

Har inga planer att ha två hanar tillsammans men tänker väldigt mycket på personligheter och har hört andra haft flera hanar tillsammans och satt ihop dom. Men håller sånt verkligen på längden.

tixEntry
2018-03-13 13:58
#3

Våra första kaniner skaffade vi när vi inte direkt visste något om kaniner, inte heller de som sålde dem till oss visste särskilt mycket. De var två hanar och båda okastrerade, men efter ett tag hade de klart för sig att den ena bestämde och då var de oftast sams och satt och putsade varandra.

Men jag skulle inte rekommendera att försöka sätta ihop två hanar, det är en ganska stor risk att de inte går ihop. Våra hade bott tillsammans sen födseln.

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Upp till toppen
Annons: