Annons:
Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 670 ggr
Arcade-Foodie
2/5/18, 8:53 PM

Kan man välja när kaninen ska mysa?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag undrar om man själv kan välja när det är mysdags för en kanin. Min kanin har alltid de konstigaste tillfällen då han vill mysa. Varje gång jag pluggar och försöker sova så kommer han och lägger sig på mig och försöker få uppmärksamhet.

Annons:
Arcade-Foodie
2/5/18, 8:55 PM
#1

Det är lite jobbigt att han väljer just då att han vill ha uppmärksamhet, spelar ingen roll vilken tid på dygnet. Så fort det är plugg så kommer han och vägrar lämna ens sida.

Arcade-Foodie
2/5/18, 8:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
shia
2/5/18, 9:32 PM
#3

Som våra katter helt enkelt :D haha, fast får sån ångest när jag ska plugga å då öppnar dem dörren å kom kn hela gänget (8st) å får dem i knätt osv. Bara å leva med det;P

Hailey-A
2/5/18, 9:53 PM
#4

Hur lång tid tog det innan era innekaniner började att lägga sig i sängen (om den gör det)? Min kommer upp i sängen men hoppar ned när det inte finns något kul att göra, önskar att han ville mysa och ligga på min bröstkorg eller mage:D😊

Hailey-A
2/5/18, 9:53 PM
#5

Hur lång tid tog det innan era innekaniner började att lägga sig i sängen (om den gör det)? Min kommer upp i sängen men hoppar ned när det inte finns något kul att göra, önskar att han ville mysa och ligga på min bröstkorg eller mage:D😊

Arcade-Foodie
2/5/18, 10:03 PM
#6

För mig tog det 3 månader för att få honom göra det, men har hållit på ända sen han var 2 månader. Men det beror på vilken personlighet din kanin har och hur mycket den litar på dig :3

Annons:
Arcade-Foodie
2/5/18, 10:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Blir jobbigt ibland, han har en tendens att sova på min mage och jag känner mig dum när jag väcker honom.

Hailey-A
2/5/18, 11:42 PM
#8

Vilken mysig kanin😍

[EM_L]
2/6/18, 10:57 AM
#9

Så mysigt! Undrar varför du klagar, är mysigt att ha någon som sitter i ens famn när man pluggar. Han kanske vill hjälpa dig med plugget😉 Fast om han kommer upp och vill mysa när du försöker sova så kan jag lätt säga att man somnar fortare då.

Arcade-Foodie
2/6/18, 11:08 AM
#10

Har haft många gånger han hoppar på datorn och stänger av den, har inga problem att mysa med honom men det är lite jobbigt när det kommer till att man studerar :3

[EM_L]
2/6/18, 1:24 PM
#11

#10 Se till så att han inte kan hoppa runt på datorn då.

Arcade-Foodie
2/6/18, 1:27 PM
#12

Lättare sagt än gjort xD

Upp till toppen
Annons: