Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 977 ggr
molam
1/12/18, 12:40 AM

(S) Kaniner, 4 st säljes

Jag måste göra mig av med några av mina kaniner pga ändrade familjeförhållanden.
Jag har 6 stycken och måste göra mig av med 4 av dom.

Så nu säljes 2 stycken hermeliner, endast tillsammans, 5 år gamla, kastrerade hane, men okastrerad hona, har alltid bott tillsammans, och har alltid bott ute tills nu, just nu är dom innekaniner. Honan är rätt skvätten men mycket trevlig hanen är riktigt trevlig men otroligt lättskrämd och skvätten om han blir rädd.

En Dvv/Hermelin okastrerad hane på 7 månader, tanken var att han skulle kastreras och flytta ihop med sina systrar, men han var sen att "släppa" kulorna och har nyligen "släppt" dom han skulle kastreras nu snart tills detta kom upp att jag inte kan ha kvar han. han är världens mysigaste kanin, han älskar att pussas och trivs bra med att bara ligga och mysa. Han är dock en jäkla korp och stjäl allt han kommer över, aldrig varit sjuk. Han är innekanin.

En Dvv/Hermelin okastrerad hona på 7 månader, här är en av honorna som ovanstående hanen skulle flytta ihop med, hon är rätt försiktigt och lugn, hon är den lugnaste av dom 3 syskonen jag har hemma, hon gillar att mysa, men håller sig gärna lite på avstånd till en början, hon verkar vara väldigt låg i rang och skulle nog föra sig bra i en flock. Denna bruden är utekanin.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
1/12/18, 12:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hermelinerna, honan och kastrerade hanen

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
1/12/18, 12:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Okastrerade Dvv/Hermelin hanen

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
1/12/18, 12:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Okastrerade Dvv/Hermelin honan

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
1/12/18, 12:47 AM
#4

Ska även TROLIGTVIS ner till Borås i Slutet/Mitten på månaden och kan då ta med mig kaninerna neröver OM man är punktlig.

Bor själv i sundsvall.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Lizelda
1/12/18, 4:08 AM
#5

#4 Vi kan inte transportera men förvara dem här om det skulle vara så att det bara nästan går ihop sig med transport :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Upp till toppen
Annons: