Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 881 ggr
Silversongshoppkaniner
1/7/18, 10:48 AM

Kanin sökes! ( gärna runt 500 lappen )

Hej! Skulle vara intresserad av att köpa en kanin, en dvärgvädurs hona, ( max 1 år! Men helst kaninunge ) helst lite annorlunda färger men dem lite vanligare funkar också, sen söker jag en holländare eller hoppkorsnings hane( max 8 månaders, helst kaninunge) . Buren är 150 cm lång och 65 cm hög och bred, på dagarna kommer dem även få gå i en Hage som är rätt så stor, dem kommer få gå promenad 5 gånger i veckan och hopptränas 1 gång i veckan ( om det är kaninunge så menar jag såklart promenader och hoppträning när den e lite äldre ) och sen lite tricktränig 1gång per vecka o också. Dem kommer få egetodlat hö och bra spån, och även lite halm i ett hörn och bra foder som Cuni Complete osv. Hoppas någon har en liten kanin som passar mig :)

Annons:
Jagärdenjagär
1/7/18, 11:02 AM
#1

Har en kompis som kommer få Hermelin/dvärgvädur. Hon hoppar med sina

Silversongshoppkaniner
1/7/18, 11:40 AM
#2

#1 kommer hon få en kull? :) vart bor hon?

Jagärdenjagär
1/7/18, 4:42 PM
#3

Östra Göteborg.

Vet inte man kan kolla om du vill

missMoa
1/7/18, 4:56 PM
#4

Jag har en chinchillafärgad dvv hona som e född i maj, finns utanför Jönköping om du är intresserad

Jagärdenjagär
1/7/18, 5:04 PM
#5

#2 blev inget. Och ingen ny kull planerad

Nero min iller
1/8/18, 1:15 PM
#6

Hej min blandras kanin hona har fot 4 supersöta!!❤️ kanin ungar 3 svarta 1 blå  vi bor i björsTorp . 

Mamman är från Amulettens kaningård och är svart med neråt öron och har mycket dvärgvädur i sig .

 Och pappan är en lite mindre  och är också blandras  med uppåt öron. 

Det är två super snälla föräldrar  som gillar att gosa och vara med speciellt mamman!!!          JAG TROR ATT DET KAN BLI BRA HOPP KANINER AV DESSA SMÅ UNGAR!!😃  ELLER SÄLLSKAP!.   VI funderar på att behålla den blåa ungen!.

Annons:
Silversongshoppkaniner
1/8/18, 1:58 PM
#7

#6 tyvärr lite för långt bort då jag bor i Dalarna

Peak303
1/8/18, 5:12 PM
#8

Skulle rekommendera dig att skaffa en hane först om du vill ha två stycket. För att sedan kastrera och 4v där efter leta efter en hona. :) 

Jag har en planerad kull dvärgvädur dock kommer dessa landa över 500kr, närmare 800kr. 

www.snowflakeskaniner.weebly.com

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Upp till toppen
Annons: