Annons:
Etikettallmänt
Läst 359 ggr
Galenidjur
12/20/17, 1:39 PM

Sajtvärd sökes för jättekanin.ifokus!

Hej hej!
Jag är Medarbetare på jättekanin.ifokus, men sajten har inte haft någon sajtvärd på ett bra tag nu och det tycker jag är synd.  Därför skickar jag ut denna efterlysning för att se om det finns någon där ute som kanske är intresserad Glad

Sajten är för oss som är mer specifikt intresserade av de större kaninraserna som t.ex. belgisk jätte, fransk vädur osv. 

Om du tycker det låter intressant kan du läsa mer om vad som krävs för att bli sajtvärd  Här  Vinkar

Jag har inte själv kunskapen eller intresset som behövs för att driva sajten,  men hjälper gärna till som medarbetare även i framtiden om det skulle vara så! Stjärnor

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
[KatarinePierce]
12/20/17, 1:48 PM
#1

Jo den har ju en sajtvärd

Galenidjur
12/20/17, 1:54 PM
#2

#1 nej det har den inte. Vi har inte haft en Sajtvärd på över ett år :)  Du kan gå in på sajten och kolla i listan. Finns bara tre Medarbetare.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Huygens
12/20/17, 2:06 PM
[KatarinePierce]
12/20/17, 2:36 PM
#4

Oj trodde jag vara inne på jättekanin

lydisleon
12/21/17, 11:00 AM
#5

Jag kan inte vara Sajtvärd, men hjälper gärna till som Medarbetare om det finns behov :)

Galenidjur
12/21/17, 12:30 PM
#6

#5 sajten är helt död så just nu finns det tyvärr inget behov av fler Medarbetare. Behöver en Sajtvärd som drar igång saker haha

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
Peak303
12/21/17, 12:33 PM
#7

Jag skulle kunna ställa upp som Sajtvärd. Äger dock inga jättekaniner. :)

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Galenidjur
12/21/17, 4:54 PM
#8

#7 Kul att du känner dig manad! ❤️🌺 Det kanske egentligen vore bäst om man själv har erfarenhet av de större raserna eftersom sajten har den inriktningen… men samtidigt, känner du att du ändå har tillräckligt med kunskap och intresse om ämnet för att driva och hålla igång en sajt om det kan du absolut testa. Det är något som du får avgöra själv.  Det är ju egentligen inte jag som avgör vem som "får" och inte "får" ta över sajten, jag bara gör eventuellt intresserade personer uppmärksamma på att den finns över huvud taget haha. Sprider reklam liksom.😃

Så är du genuint intresserad får du kontakta Niklas eller Staffan  och säga att du skulle vilja ta över jättekanin 🙂  Tänk dock noga över följande  punkter innan du tar på dig uppdraget i så fall.  Det krävs ju lite att driva en sajt så motivationen måste verkligen finnas där! 

  • Du måste ha ett stort intresse för det ämne sajten ska fokusera på
  • Du bör ha lätt för och tycka om att skriva på svenska. Det är viktigt att våra värdar ger ett seriöst intryck eftersom de är representanter för hela iFokus-nätverket.
  • Det är bra om du har ett nätverk av personer med samma intresse
  • Du gillar att kommunicera med andra människor
  • Du har tid att utveckla ditt intresse på en iFokussajt
  • Du är minst 18 år gammal

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: