Allmänt

Sajtvärd sökes för jättekanin.ifokus!

2017-12-20 13:39 #0 av: Galenidjur

Hej hej!
Jag är medarbetare på jättekanin.ifokus, men sajten har inte haft någon sajtvärd på ett bra tag nu och det tycker jag är synd.  Därför skickar jag ut denna efterlysning för att se om det finns någon där ute som kanske är intresserad Glad

Sajten är för oss som är mer specifikt intresserade av de större kaninraserna som t.ex. belgisk jätte, fransk vädur osv. 

Om du tycker det låter intressant kan du läsa mer om vad som krävs för att bli sajtvärd  Här  Vinkar

Jag har inte själv kunskapen eller intresset som behövs för att driva sajten,  men hjälper gärna till som medarbetare även i framtiden om det skulle vara så! Stjärnor

StjärnorMedarbetare på jattekanin.ifokusStjärnor
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl
2017-12-20 13:48 #1 av: [KatarinePierce]

Jo den har ju en sajtvärd

Hjärta Ett hej kan göra så mycket Hjärta

Anmäl
2017-12-20 13:54 #2 av: Galenidjur

#1 nej det har den inte. Vi har inte haft en sajtvärd på över ett år :)  Du kan gå in på sajten och kolla i listan. Finns bara tre medarbetare.

Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl
2017-12-20 14:06 #3 av: Huygens

https://jattekanin.ifokus.se/

Anmäl
2017-12-20 14:36 #4 av: [KatarinePierce]

Oj trodde jag vara inne på jättekanin

Hjärta Ett hej kan göra så mycket Hjärta

Anmäl
2017-12-21 11:00 #5 av: lydisleon

Jag kan inte vara sajtvärd, men hjälper gärna till som medarbetare om det finns behov :)

Anmäl
2017-12-21 12:30 #6 av: Galenidjur

#5 sajten är helt död så just nu finns det tyvärr inget behov av fler medarbetare. Behöver en sajtvärd som drar igång saker haha

Anmäl
2017-12-21 12:33 #7 av: Peak303

Jag skulle kunna ställa upp som sajtvärd. Äger dock inga jättekaniner. :) 

-'  Malin Hultman - Medarbetare på Kanin & Naturfoto
Snowflake's Kaniner, Ras-, kel- & hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | 500px | Instagram | Engelska Kanin Ifokus | Kaningenetik

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.