Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 1281 ggr
Mirbellss
12/11/17, 9:44 PM

Tävlingsnamn till Snövit

Hej! Jag har en kanin som heter snövit. Jag har inte börjat tävla med henne än men jag skulle vilja, jag har dock ett problem. Jag vill ha ett tävlingsnamn men jag kommer inte på något bra. Hon är helt vit med blåa ögon och halvt hängande öron. Hon kan vara både sur och hur kelig som helst. Har du något bra tips??

Annons:
Herveaux
12/11/17, 9:59 PM
#1

Snowbird
Snowtime
Let it snow
Snowqueen

My baby blue
Patch of blue
Blue magic
Blue is my heart

Sökte efter låttitlar med "snow" och "blue".


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

2Sirius
12/11/17, 11:13 PM
#2

* Frost. * Cindy. * "White ń Blue" * Snowflake. * Candida. * Lè White. * Xanity. * White out You. * Brité White. * Crystal Blue. * Blue Eye, Eyes Blue, Ice Blue. * Bluendy/Blondie. Vad trevligt namn, har vi en Ko som heter, "Snövit", hennes syster kom till att kallas för "Rö-Vit".

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

vendelay
12/11/17, 11:15 PM
#3

Jag har aldrig tävlat med djur, så ursäkta min nyfikenhet, men varför har djuret ett annat namn i tävlingar än sitt eget? Är det typ som ett "artistnamn"?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Ulvelin
12/12/17, 5:36 PM
#4

#3 a typ så eller om kaninen är från reglad uppfödare så måste den ha uppfödar namnet

Mirbellss
12/13/17, 7:51 PM
#5

Tack för förslagen! Jag gillar speciellt Ice Blue❄️💙

2Sirius
12/14/17, 12:00 AM
#6

Tack ☺, varsågod, bara roligt om man kan hjälpa till ☺.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: