Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1174 ggr
Katti
2017-12-08 19:48

(S) Kaninungar rex och blandras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 11
Förhandsgranskning av bild 2 av 11
Förhandsgranskning av bild 3 av 11
Förhandsgranskning av bild 4 av 11
Förhandsgranskning av bild 5 av 11
Förhandsgranskning av bild 6 av 11
Förhandsgranskning av bild 7 av 11
Förhandsgranskning av bild 8 av 11
Förhandsgranskning av bild 9 av 11
Förhandsgranskning av bild 10 av 11
Förhandsgranskning av bild 11 av 11

Jag föder upp dvärgvädurar, men har tagit på mig att förmedla två blandraskullar. I båda fallen har jag fött upp mammorna, som alltså är dvärgvädurar.

Kull 1, födda 27/9

Fem rexpälsade kaniner, två svart otter wienertecknade honor, en svart wienertecknad hane och två blå wienertecknade hanar. Mycket tama och trevliga. Fantastiskt fin rexpäls! Mamma är vit blåögd dvärgvädur rex och pappa vit rödögd "vanlig" rexkanin. Ungarna är större än dvägvädurar och jag gissar att de kommer väga 3 kg eller mer som vuxna. 

Kull 2, födda omkring 14/10 (tjuvparning och födda i håla under marken, så vet inte säkert!)

Två korthåriga madagaskar schecktecknade (INTE vitscheck, mamman är enfärgad madagaskar), hane och hona (hanen med madagaskarnos), en svart lejonhuvad hane, en blå korthårig hane. Även de trevliga och hanterade om än inte riktigt lika tama! Mamma madagaskar lejonhuvad dvärgvädur, pappa tysk jättescheck. Dessa blir stora!

Alla är väl uppfödda på mycket hö och lite pellets, säkert könsbestämda och bettfelskontrollerade med fina bett! Övergångsfoder medföljer. 
300:- för hane och 350:- för hona. De finns i Östegötland mellan Linköping och Norrköping. Vi åker till Stockholm (Kungens Kurva) på julafton, och kan då leverera dit och längs vägen vid intresse. Även till Kalmar och längs E22 är leverans troligen möjlig antingen före eller strax efter jul.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
Katti
2017-12-08 19:49
#1

Jag skickar bilder på mer än öronen om ni frågar 😃!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Wilda11
2017-12-08 21:14
#2

Kan man få se bilder? :)

Katti
2017-12-26 22:04
#4

Båda de schecktecknade ungarna är sålda, de andra har jag fortfarande kvar!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Katti
2018-02-01 20:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu är det bara en rexkille kvar. Fyra månader är han nu. Tam och trevlig ❤️!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Fridaaaa
2018-02-01 20:43
#6

#5 Attans att det är en gosse :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: