Annons:
Etikettallmänt
Läst 469 ggr
KRFHM
2017-11-13 13:28

Blir kaninen ensam?

Hej! Jag har en innekanin som har sin bur i mitt rum, jag har även en liten Hage som sitter ihop med buren som han kan vara i dygnet runt. Jag vill inte ha buren i mitt rum då den tar mycket plats och stökar ned och det ända stället jag annars kan ha buren på är nedervåningen. Men problemet är att vi nästan aldrig är på nedervåningen, vi är där när vi duschar, tvättar eller kollar på tv ca 2 ggr i veckan. Rummet som han skulle isåfall vara i är längst bort och vi passerar inte ens det rummet när man är där nere. Skulle han kunna vara där? Eller skulle han bli för ensam. Han får ju komma ut fritt i huset hela dagarna så då kan han ju vara vid mig om han vill. Men skulle det vara för tyst och trist där nere själv? Funderar på att skaffa en kompis till honom men han är inte kastererad än så det går inte nu. Tacksam för snabba svar :D

Annons:
Namiko
2017-11-13 13:41
#1

Kastrera och skaffa en kompis till honom. Tills dess tycker jag att han kan bo kvar i ditt rum så han får så mycket sällskap som möjligt.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: