Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 746 ggr
moa88
2017-11-09 13:45

(s) okasterad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett år sedan omhändertog jag denna kanin då han bodde under mindre bra omständigheter. tanken var då att ge honom ett tillfälligt hem och rehabilitera honom.
nu har då dagen kommit då jag känner att han är redo för ett förevigt hem.
då jag redan har en hane sen innan så är det lite svårt med livspusslet här hemma.

han har aldrig varit sjuk, han älskar att sitta högt uppe. han lever nu som inne kanin men skulle nog fungera utmärkt som utekanin till våren.

han är inte kastrerad, han är 3 år.

kravlista:
*han är ingen burkanin, så ser helst att att han får ha stora ytor att skutta på.

*han har en egenskap som gör att han inte kommer passa i alla hem
så han kommer endast säljas till personer över 18 år, helst utan barn, och som har stor kaninvana
Det han har som egenskap är att han "kopplar bort sig" från omvärlden ibland. han hör och ser då inget och när han kommer ur sin "trans" kan han då bli livrädd om han märker att du står just bredvid honom.

detta är inget som händer under längre perioder kanske högst 2 min per gång. och det är inget som stör honom i hans liv.

men det gör bara att han inte skulle passa som en barnkanin

-
han är lätt att lyfta upp, inga problem med att klippa klorna, han älskar mys i famnen.
-
han finns 4 mil norr om Umeå, jag kan komma med honom till Umeå

-

pris: (sker transport till Umeå tillkommer kostnad på 100 kr)
kanin-200 kr
kanintoa -50 kr
-

då jag inte är jätte aktiv här ser jag att ni som är intresserade mejlar mig på
moa_karlsson22@hotmail.com

skriv vad ni har att erbjuda honom, då det betyder mycket för mig att han verkligen hamnar i ett bra hem

Annons:
moa88
2017-11-11 16:09
#1

puttar upp

Upp till toppen
Annons: