Annons:
Etikettallmänt
Läst 822 ggr
Arcade-Foodie
11/4/17, 9:20 AM

Vad gör era kaniner som rutin

Hej, jag vill bara höra hur era kaniner har för rutiner. Det skulle vara roligt att höra alla olika personligheter som finns och hur de är. 

Min lilla kanin varje morgon väntar på att jag ska vakna och få sin pellets, när han vet om att jag är vaken börjar han skramla i buren för att få upp mig. Ända gången han gör det, lite som släpp ut mig signal, jag vet allt du är vaken, jag såg dig. När han är utsläpp så har jag en personlig skugga som ska följa med överallt.  

Jag sätter mig vid min dator och doserat upp hans pellets för dagen och medan jag kollar film eller gör läxor i soffan på morgonen, så kommer han varje gång efter han ätit och floopar sig på min mage och sover några timmar efter han har vaknat vill han gosa. Detta gör min lilla kanin varje morgon, när jag har tid. Annars blir det en floop och mystid innan jag går till skolan. 

Så är min lilla kanins rutin på morgonen.

Annons:
MinisatinGR
11/4/17, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

På morgonen går jag upp och plockar bajs pluppar och tömmer lådan och allt. Sen får dom komma ut och då kelar jag med dem sen när jag kommer hem tar jag ut dom igen med ans dom skuttar runt byter jag vatten sen får dom nytt hö och pellets sen tar jag in dom och sen sover jag😂

Fokus_on_Pepsi
11/5/17, 7:43 AM
#2

Min kanin hoppar alltid upp i knät när jag böjer mig, så gullig❤️

Upp till toppen
Annons: