Annons:
Etikettnamnförslag
Läst 990 ggr
Emiiiisss
9/17/17, 12:46 PM

Namnförslag till honkanin

Hej! Jag har bestämt mig för att behålla min lilla älskling occh försöka på nytt. Nu tänker jag köpa en hona och sedan sätta ihop henne med min hane senare. Jag undrar då om någon har något NAMNFÖRSLAG till henne? Har då ingen bild eftersom hon inte är köpt ännu, men bra att veta innan kanske.

Annons:
MOJ
9/17/17, 3:52 PM
#1

Det finns många gamla trådar om med NAMNFÖRSLAG. Sök på kanin NAMNFÖRSLAG kaninfokus eller liknande så hittar du de nog.

Transfiguration
9/19/17, 3:20 AM
#2

Vad heter din kanin Du har? Fina namn jag kommer på nu är bla Vega, Thalassa, Fenja, Nenia, Dunöra, Hydra, Milly, Iselin.. Mina 3 heter Lyria, Hodor & Frank.. Passar inte ihop någonstans ;)

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Sagaeleanor
9/21/17, 1:45 PM
#3

Kerstin :) Märta Greta

Emiiiisss
9/21/17, 7:54 PM
#4

Min kanin nu heter Chip :D tycker om unika namn, ibland gärna efter månar .

Klaaraa
9/22/17, 7:30 AM
#5

Eivor, Elise, Carla

Arcade-Foodie
9/22/17, 9:33 AM
#6

Luna (måne) , Amalthea (thea som förkortning), Ariel, Diana, ophelia, hestia, athena, demeter, saga, Lin, Freja . Kanske lite annorlunda namn för en kanin men jag döpte min till Oden och han är en liten plutt.

Annons:
HalmbyDjurgård
9/23/17, 1:47 AM
#7

Åh, jag älskar namnen Deimos och Phobos! (Det är Mars två månar.) Jag har i senaste dvärgvädurkullen fått två white blå kaniner som ska heta Deimos (Skräck på latin) och Phobos (Rädsla på latin)! Deras mamma och pappa heter Stella och Galaxy och den tredje vuxna dvärgväduren (som är uppväxt med Stella) heter Luna. Det är bara en slump att de har namn med samma tema och därför extra kul! Därför blev det självklart att fortsätta på ett rymd/stjärn-tema. ;) Jag hade faktiskt några skäggagamer när jag var yngre som hette bl.a. Deimos och Phobos, så det blir lite repris! ;D

Emiiiisss
9/23/17, 11:51 AM
#8

Tack för alla bra förslag! Fortsätt gärna ösa på mer! :D

tiger tok
9/23/17, 12:12 PM
#9

Hailey, Lilja, Alice, Mimmi, Emilia, Nova, Jona, Mary, Ellie, Miley!

julelii
9/24/17, 9:27 PM
#10

Shyphoni, Steffi,

Upp till toppen
Annons: