Annons:
Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 686 ggr
EricaDrugge
7/21/17, 6:09 PM

Vilken ras?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en liten fråga. Suttit och läst lite om raser då jag är otroligt dålig på alla i dess slag.

Jag köpte för 2 veckor sedan en liten tjej och nu för 2 dagar sedan en från samma uppfödare. Uppfödaren har endast skrivit Dvärgkanin på sin annons då båda är köpta genom blocket. Men undrar vad ni tycker dom ser ut som för ras? Båda två har röda ögon och många av hennes andra ungar hade även det!

Annons:
Tjeja
7/21/17, 6:17 PM
#1

😍Ingen aning, kan inte heller något om kaninraser, men det är i alla fall två väldigt söta och vackra små ninisar du har fått i alla fall! 😍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

EricaDrugge
7/21/17, 6:25 PM
#2

#1 Tackar ^^ Ja dom är fortfarande lite skygga och tränar på att få dom mer tama. Dom har bara bott inne tidigare så nu när dom bor ute antar dom väl att dom är mer fria eller nåt :) 
Brukar sitta i deras Hage några timmar per dag så dom kan hoppa runt mig och lukta och så. Den minsta helvita är mest framåt just nu, men har även haft henne i 2 veckor. Hon hoppar ibland upp i knät på mig osv men gillar inte allt för mycket att bli upplyft. 
Den stora är framåt hon med men försöker man klappa på henne om hon är ute i hagen springer hon snabbt in igen.

[EM L]
7/22/17, 9:16 PM
#3

Lejonhuvad kanin ser det ut som.

Själv kallar jag min hona för en Lejonkorsning.

Peak303
7/22/17, 11:13 PM
#4

Ser inte rastypiska ut. Så jag skulle gissa att dem är lejonkorsningar.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Linnea15
7/23/17, 12:26 PM
#5

Dom har garanterat lejonhuvdad i sig och antagligen nån mer ras;)

JessicaOlin
7/28/17, 1:20 PM
#6

Lejonhuvad kaniner

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Annons:
Upp till toppen
Annons: