Tips, idéer, bloggar och hemsidor

"Inflyttningspresent" - tips?

2017-04-26 16:28 #0 av: Herveaux

Min bästa kompis har blivit sambo igen. Han är en 6 mån. gammal Belgisk jätte och jag kan knappt vänta på att få träffa go´biten. Kär

Jag skulle vilja köpa (eller göra) en inflyttningspresent till den lille (ehm...nåja...) kaninen. Har ni några bra tips?

Min kompis har haft kanin i mååånga år så hon har det mesta i arsenalen som man bara behöver köpa en gång, eller byta ut då och då.
Något ätbart kanske?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-04-26 17:07 #1 av: Saga lover

Kaningodis kanske vore roligt?

Anmäl
2017-04-26 19:50 #2 av: tixEntry

En liten kruka med någon smaskig ört kanske? Tex persilja, citronmeliss eller basilika. :)

Anmäl
2017-04-26 20:13 #3 av: emmafemma05

Presentkort på Teddytassen kanske? Eller göra en fin korg med kaningodis?

Hoppas detta var till hjälp :D

Anmäl
2017-04-27 14:19 #4 av: Herveaux

#1 Ja, det måste ju gå hem tycker man! Skrattar

#2 Åh, vilken bra idé! Blomma

#3  Hm, ska kolla in TeddyTassen.Tummen uppJa, en korg med lite smått och gott vore fint!

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-04-27 15:04 #5 av: Maleficum

Nu kanske hon redan har det men annars någon form av godisleksak? Mina har alltid älskat sina godisbollar och min förra hane var superkär i sin godisufo.

Annars kan jag hålla med om tex örter i kruka och liknande (och hoppas på att hennes kanin inte är lika matkinkig som min nuvarande herre ;)).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.