Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1195 ggr
Mill4
2017-02-16 20:54

Omplacerings kanin Jönköping/Stockholm (Akut)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog emot 4+1 kaniner som skulle avlivas och är nu en kvar som ska omplaceras.
Är ganska akut för hans skull då han är väldigt social och kärleksfull… han behöver all uppmärksamhet han kan få men jag har för tillfället två kaniner som behöver mycket vård pga misskötta av tidigare hem.
Jour hem är också intressant.

Kaninen är troligen blandras, långhårig. Då pälsen blivit misskött har han haft tovor i nacke, bakdel och mage. Han är mycket snäll att borsta och har lyckats reda ut de flesta tovorna nu. Med andra ord en lättskött lång päls då han faktiskt uppskattar att bli borstad :) 
Han är social och när man är med honom utforskar han allt och hoppar glatt upp i knäet. Han är absolut en utav de mest kärvänliga kaniner jag tagit emot och hade gärna själv haft kvar honom om läget var bättre..
Han är okastrerad men jag kan ordna så att han blir kastrerad med rabatt pris i Jönköping.
Just nu är han i Stockholm till Söndag så om du är intresserad och bor här så hör av dig. 
Som sagt en mycket mysig kanin och jag hoppas någon kanin van person vill jobba vidare med honom och få en fin vän :)
Om du tar emot kaninen kommer du alltid kunna ha kontakt med mig och jag tar även emot honom om du i framtiden av någon anledning ej kan ha kvar honom.

Annons:
kanin/höna
2017-02-17 00:46
#1

Hej jag skulle kunna ta emot honom. bor i Ulricehamn. men eftersom att han bor inomhus blir det svårt då jag endast har kaniner i kallstall.  men om du kan ha kvar honom i en månad till så skulle jag kunna ta honom.

Mill4
2017-02-18 21:25
#2

Hej! Jag vet inte just nu, är en till som sagt att hon kanske kan ta emot honom. Men inget bestämt. Berätta gärna mer om hur hans liv skulle kunna bli hos dig osv så får vi se med tiden vad som händer. Det viktigaste är ju att han hamnar på ett ställe där han är uppskattad och får utrymme att vara den busiga kaninen han är ;)

kaninloveeer
2017-03-20 06:25
#3

Hej! Finns han kvar eller han har han hittat ett hem?

Mill4
2017-04-20 16:21
#4

Hej, Pepsi har nu hittat ett hem! Tack

Upp till toppen
Annons: