Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 740 ggr
Klaaraa
2017-02-03 09:34

Loppan söker fodervärd

Hej, Nu har jag tagit det tunga beslutet att söka fodervärd (för senare ev köp) till min älskade kanin Loppan. Det gör ont i hjärtat, men eftersom att hon inte går ihop med övriga flocken känns detta som bästa alternativet. Loppan är två år och en lejonhuvad kanin. Hon är dubbelmanad och svart/gul japantecknad. Loppan är en helt underbar kanin som har lärt mig en massa. Loppan är lättlärd och kan förutom stå på bakbenen och snurra runt även give me five och hoppa upp på min rygg. När man sitter i hagen hoppar hon alltid upp i ens knä för att tigga godis eller helt enkelt bara använda knät som utkiksplats. Loppan är otroligt kontaktsökande och social, hon vill ha mycket uppmärksamhet. Hon kommer när man ropar så om somrarna springer hon omkring i trädgården under uppsyn. Loppan vill ha en stor Hage då det bästa hon vet är att busa runt i den. Hon är relativt lätthanterlig . Förra sommaren brukade jag och Loppan hoppa. Detta tyckte hon var kul, men när hösten och kylan kom slutade vi och tog en pause nu under vintern. Loppan har tidigare varit innekanin där hon varit nästan helt rumsren och är nästan säker på att hon skulle funka som det igen. Loppan vill ha en lugn familj, där hon kan bli bortskämd. Hon skulle ev. kunna gå ihop med en kastrerad lugn hane. Jag tänker mig att hon får vara på foder i ngr månader, ifall allt känns bra skulle jag kunna tänka mig att sälja henne. Vi bor i Båstad och ser helst till att hon inte hamnar allt för långt bort. Bilder kommer senare idag. Vill ni se bilder tidigare så kan ni kolla in min Instagram @klaraaaaass eller @bunnyhamster_

Annons:
kaninloveeer
2017-03-20 06:36
#1

Kvar?

Ulvelin
2017-03-27 17:25
#2

Kvar?

Upp till toppen
Annons: