Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 411 ggr
cissi_1993
1/9/17, 7:31 PM

dog

hej

min flicka dog för snart en månad sedan helt plötslig hon mådde bra på kvällen innan på morgonen när jag skulle ge henne mat var hon lite slö men kom fram åt och så. dum som jag var skyndade jag iväg till stan då jag var ledig och när jag kom hem  satte jag mej en stund framför tvn utan att kolla till henne när jag sedan gick för att busa och mysa låg hon mitt på golvet med benen rakt ut det ovanliga i detta var att hon låg mitt på golvet inte hur hon låg. när jag gick mot ´henne satte hon sig upp men det såg konstigt ut så jag tog in henne och där vinglade hon bara kunde ej gå och satt väldigt ostabilt jag for direkt till veterinären där hon fick ett krampanfall, sa att hon var uttorkad och hade låg puls.

hos veterinären kunde hon inte ens sitta och låg bara så vi beslutade att avliva henne veterinären trodde ej att hon skulle klara de vad dom en gjorde.

Men vi vet ej vad det var vad tror ni det va?

//Cecilia

Annons:
farvendal
1/9/17, 9:44 PM
#1

Ålder? Okastrerad? Cancer är vanligt.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

cissi_1993
1/9/17, 9:50 PM
#2

okastrerad 3år ja kanske det var cancer kommer inte få veta men tänkte om någon kände igen de

[AnimeV4]
1/9/17, 9:54 PM
#3

Hon kan inte ha haft en infektion? Mitt marsvin blev inte friskt från sin infektion trots behandling och avled till slut i kramper. Kanske osannolikt att inga symtom uppkom.

cissi_1993
1/9/17, 11:01 PM
#4

hon hade Urinvägsinfektion i våras fick penselin och har ej haft problem efter de.

Upp till toppen
Annons: