Annons:
Etikettkullplanering
Läst 2276 ggr
Mihnnalie
2017-01-03 19:54

Kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en kull som jag ska ta sista helgen i februari :) De två längst upp.

Den är mellan Silverados Heart Of Fire (Tiptop)❤️ Bravest star (Merida)

Tiptop är en fin madagaskar hane. Han är medelsvår klassad i Rak och lätt men 2 pinnar. Han är inte min kanin så jag vet inte så mycket om honom. Han är en hoppkorsning.

Merida är en fin blå brokat eller manteltecknad hon. Hon är inte startad än men kommer debutera nästa vecka :) Hon har stor potential för hoppning. Hon har mycket fart och hoppar jätte fint.  Hon är en gotlandskanin.

Jag tror att den här kullen kommer bli ungar med mycket fart på banan. Ungarna kommer nog bli lite större. De kan vara en bra nybörjarkanin lika bra som till en erfaren. 

Den längst ner. Vet jag inte om jag kommer ta. Men om den tas kommer de nog paras senare på sommaren.

Den är mellan Tullnäsets Secret Charm (Pepzi)❤️ Hallontassens Starfish Dream (Stella)

Pepzi är en fin zobel blå wienertecknad hane. Han är medelsvår klassad i rak och lätt i krok. Han är inte min kanin så jag vet inte så mycket om honom. Han är en hermelin.

Stella är en fin viltgrå hona. Hon är en egenuppfödd tjej. Hon är en avkomma från Bella som är till salu. Hon är startad men hade inte självförtroendet så hon har alltid kommit sist men hon har tagit sig igenom banan varje gång. Men vi har byggt upp självförtroendet under hela hösten. Och nu så hoppar hon med mycket fart och studs över hindrerna. Hon har stor potential för hoppning. Hon är en liten dvv.

Jag tror den här kullen kommer bli små ungar. Men med mycket fart, och ev. studs över hindrerna. De kan vara nybörjarkaniner lika bra som till erfaren.

Om du är intresserad eller har frågor så kontakta mig på min mail hallontassen@gmail.com

Annons:
Mihnnalie
2017-01-03 20:01
#1

De kommer finnas i Uppsala :)

[EM L]
2017-01-03 21:20
#2

Haha! Måste bara säga att jag vet vem som är ägare till TipTop, Hon har uppfödningen Tullnäs kaniner.

Mihnnalie
2017-01-03 22:02
#3

#2 Jag vet, jag skrev inte de bara. Jag har ju pratat med henne om att låna hennes hanar :)

Mihnnalie
2017-01-04 23:55
#4

Putt :)

Mihnnalie
2017-01-05 23:09
#5

Putt är det nån som är intresserad eller har frågor så är det bara att skicka mail :)

Mihnnalie
2017-01-06 22:39
#6

Putt är det nån som är intresserad eller har frågor är det bara att skicka mail :)

Annons:
Mihnnalie
2017-01-08 21:06
#7

putt :)

Mihnnalie
2017-01-09 08:53
#8

Om det är någon som är intresserade eller har frågor så kan ni skriva skriva det här eller skicka mail :)

Mihnnalie
2017-01-09 20:09
#9

Putt igen. Är det nån intresserad eller har frågor ta kontakt med mig på nått sett :)

CamillaS
2017-01-10 11:37
#10

Du kanske inte behöver spamma tråden med samma inlägg hela tiden. Folk hör nog av sig endå om dom är intresserade. 🙂

Mihnnalie
2017-01-12 18:52
#11

#10 Jag vet men folk tittar ju inte bak de brukar ju oftast titta på de som är längst fram

CamillaS
2017-01-15 18:52
#12

#11 Det finns många som kollar bakåt också. Jag är t.ex en av dom. Dessutom kan man gå in via kategorierna och se dom senaste trådarna i den kategorin om det är ungar man är ute efter.

Mihnnalie
2017-03-27 19:33
#13

Nu har ungarna komit!😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: