Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 816 ggr
Cochon
2016-12-16 11:34

Ärkefiende

Har någon av era kaniner en ärkefiende? Som ex. hatar två av mina tre kaniner Mr. Sopkvast, hahahaha. De kan från ingenstans börja attackera sopkvasten när den står stilla på sin plats bredvid garderoben. Än värre är om jag ska sopa upp hö från golvet och någon av dem är ute. Då ska de också på och gräva på den eller så springer de en bit bort och kollar surt på kvasten och undrar vad det är för hemskt påfund jag har valt att ha under vårat tak. 😂 Berätta gärna om era kaniners ärkefiender! ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Ninji]5
2016-12-16 11:49
#1

Min kanin tycker inte om andra kaniner så speglar attackerar hon direkt!

tiger tok
2016-12-16 12:33
#2

Krattan och en av gillar inte vattenkannan ibland!

[Melbun]
2016-12-16 13:54
#3

Varma mackor hehe (speciellt ost). Eller wienerbröd som jag älskar får mina två att fly i vild panik. xD

kanin/höna
2016-12-16 15:31
#4

oj haha

min ena kanin attackerar stövlar.  men inte med aggressivitet utan mer bus. (han är ett matvrak) så han  väntar på att jag ska ställa ned skålen😃

Sashhi
2016-12-16 20:01
#5

Citrusfrukter :P lukten är nog alldeles för stark, mina katter är likadana

Not your mom, not your milk.

emms
2016-12-20 23:54
#6

Mio hatar också sopborsten ;) Han är ju så nyfiken och ska vara med på allt jag gör så när jag sopar så händer det ju att han får den på sig så förstår hans hat ;) Jobbig jävel som skapar kaos i hans hem och sopar på honom! Hahah,  sen hatar han mina "rattar" till spisen, de klickar ganska högt och det är fortfarande lite obehagligt.

Emma

Annons:
[EM L]
2016-12-21 18:16
#7

Städspaden. Hon hatar att den håller på i hennes bur och städar😃😉

zemlathebunny
2016-12-22 07:10
#8

Min ena kanin är rädd för frukter. Jag har testat ge han allt men han hoppar bakåt direkt jag sätter en frukt framför honom. Lägger jag den i matskålen med pellets så vill han inte äta nåt av de.

Upp till toppen
Annons: