Bur och aktivering

Ärkefiende

2016-12-16 11:34 #0 av: Cochon

Har någon av era kaniner en ärkefiende?

Som ex. hatar två av mina tre kaniner Mr. Sopkvast, hahahaha. De kan från ingenstans börja attackera sopkvasten när den står stilla på sin plats bredvid garderoben. Än värre är om jag ska sopa upp hö från golvet och någon av dem är ute. Då ska de också på och gräva på den eller så springer de en bit bort och kollar surt på kvasten och undrar vad det är för hemskt påfund jag har valt att ha under vårat tak. 😂

Berätta gärna om era kaniners ärkefiender! ^^

Anmäl
2016-12-16 11:49 #1 av: [Ninji]5

Min kanin tycker inte om andra kaniner så speglar attackerar hon direkt!

Anmäl
2016-12-16 12:33 #2 av: tiger tok

Krattan och en av gillar inte vattenkannan ibland!

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl
2016-12-16 13:54 #3 av: [Melbun]

Varma mackor hehe (speciellt ost). Eller wienerbröd som jag älskar får mina två att fly i vild panik. xD

Anmäl
2016-12-16 15:31 #4 av: kanin/höna

oj haha

min ena kanin attackerar stövlar.  men inte med aggressivitet utan mer bus. (han är ett matvrak) så han  väntar på att jag ska ställa ned skålenSkrattar

Anmäl
2016-12-16 20:01 #5 av: Sashhi

Citrusfrukter :P lukten är nog alldeles för stark, mina katter är likadana

Anmäl
2016-12-20 23:54 #6 av: emms

Mio hatar också sopborsten ;) Han är ju så nyfiken och ska vara med på allt jag gör så när jag sopar så händer det ju att han får den på sig så förstår hans hat ;) Jobbig jävel som skapar kaos i hans hem och sopar på honom! Hahah,  sen hatar han mina "rattar" till spisen, de klickar ganska högt och det är fortfarande lite obehagligt. 

Anmäl
2016-12-21 18:16 #7 av: [EM L]

Städspaden. Hon hatar att den håller på i hennes bur och städarSkrattarSkämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.