Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 654 ggr
sossos
12/9/16, 7:15 AM

(K) Vuxen kaninhona

Som ni kanske vet så har min kanin femåriga kanin Lille Skutts kompis gått bort. Då jag kände att han blev så mycket lyckligare vid hennes sällskap söker jag nu en ny kompis till honom. Kaninen kommer att bo i en nybyggd tvåvånings,utomhusbur, med måtten ca. 1.60×70 på båda våningarna, tillgång till rasthage på 8 kompostgaller kommer att finnas under dagarna. Där bor hon då tillsammans med Lille Skutt. (Buren planeras att byggas precis efter jul, om kaninen kommer till oss innan dess kommer hon att bo i våran bod där vi då sätter en innebur och 8 kompostgaller runt) Jag söker efter en lite mindre hona, helst under 2kg men går bra med lite över det också, som är snäll och passar ihop med andra kaniner. Hon ska vara över ett, helst två år och kan vara hur gammal som helst annars. Kaninen bör finnas i göteborgsområdet om det inte finns möjlighet till transport från erat/ditt håll. Mvh. Sofia sofia.sunnerstam@gmail.com

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Annons:
proxima
12/11/16, 4:49 PM
#1

Hej!

Jag tror att jag kan ha honan du letar efter! Proximas Solsjäl heter hon och kallas för Solis, fyller fem år i januari, är en liten dvärgvädur som väger runt 1,2 kg. Väldigt snäll! Hon har tyvärr fått flytta runt en del i sitt liv, så nu letar hon efter ett hem där hon får stanna.

sossos
12/11/16, 9:44 PM
#2

Nämen så söt! Är dock redan en hona på spåren :) Hör av mig om det inte blir något <3 var finns du någonstans?

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

tiger tok
12/12/16, 12:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vet en hona som e.v är för omplacering, men då det är svårt att hitta kunniga och ansvarstagande kaninköpare så har jag inte letat hem särskilt mycket, men det jag fått uppfattningen om dig hittills är att du verkar kunnig och ansvarig, därför skriver jag det här! Hon är min lilla bebis, så vill att hon får det bästa! Hon är ca 6 år och är en lejonhuvad kanin! Mycket snäll och älskar gos! För några år sedan bodde hon med sin syster men när systern togs bort så har hon fått bo själv, då hon inte gick ihop med sin mamma (vet dock ej hur man bondade dem där ;) Sedan dess har hon bott galler mot galler med andra kaniner, vilket har gått mycket bra! Vet ingen exakt vikt på henne, men inte särskilt tung, mest päls! Finns dock e.v intressent på henne, men inget bestämt! Hon finns i Stockholm, så är en bit bort dock.. Här har vi lilla Vilda:

sossos
12/12/16, 2:06 PM
#4

Vilken godbit! Som sagt är jag en hona på spåren men är alltid bra att ha alternativ. Synd att det är en bit bort dock. Blir kanske svårt med transport både hit och sen tillbas om det inte funkar…

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

tiger tok
12/12/16, 2:23 PM
#5

Sant, men vi får se!

Upp till toppen
Annons: