Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1414 ggr
Allisa
11/20/16, 8:54 PM

Kaniner bortskänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Har 4 killar kvar ifrån kullen vi fick runt midsommar iår.. Vi kan verkligen inte ha kvar dom & skulle behöva nya hem snarast.. Somsagt 4 hanar.. & dom är tillsammans fortfarande då de verkligen inte finns mer plats i stallet.. Även mamman är i denne bur.. Dom börjar bli könsmogna osv & skulle därför behövas bort NU. Skänker dom i garanti på ett bra hem. Bor just nu i stallet satt går att ha både inne & ute.. Blandras på dvärg vädur & okänd ras.. Mamman är en större kanin, men adopterad till oss.. Hon skulle vara kasterad, satt hon gick med våran gamle kanin.. Hittar vi inte hem snart måste tyvärr våra små pojkar få somna in.. Finns i Uddevalla just nu, men transport till närmare städer går att lösa, vid längre turer går de att mötas upp. Tveka inte på att höra av er!

Annons:
emms
11/20/16, 9:04 PM
#1

Kolla med olika omplaceringshem innan du avlivar! Transport brukar gå att ordna på något sätt och borde finnas något i närheten av göteborg! :)

Emma

kanin/höna
11/20/16, 9:59 PM
#2

hur stora är de? är ev intresserad om de är större om det är ok att de kanske blir mat om jag inte lyckas sälja de vidare.

Rinketonke
11/21/16, 12:00 AM
#3

Så synd  att ni bor så långt ifrån! Annars skulle jag kunna ta emot 2 😕

lydisleon
11/21/16, 12:44 AM
#4

Är det bara hanar? :)

kanin/höna
12/14/16, 10:39 PM
#5

???

tiger tok
12/15/16, 10:31 AM
#6

Tror att det är en regel här på iFokus att man i annons inte får hota med avlivning?! Men hoppas ni hittar hem till dem!

Annons:
kaninvännen
12/15/16, 8:39 PM
#7

jag är intresserad men det verkar inte som att du svarar på kommentarerna

Lolagirl
1/6/17, 6:04 PM
#8

Förstår inte varför du valt att avla dina kaniner om du inte vet vad du ska göra av dom efteråt och hotar med avlivning dessutom?! :o Det finns gott om kaninhem som katthem där ute som gärna tar emot kaninerna. http://djurenschans.se

Lolagirl
1/6/17, 6:05 PM
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
kanin/höna
1/9/17, 3:24 PM
#22

Jag tar gärna emot allihopa om det skulle vara så

Upp till toppen
Annons: