Annons:
Etikettallmänt
Läst 1186 ggr
[EM L]
11/20/16, 9:00 AM

Julpynt!

Snart är ju det jul och då kanske man vill pynta eller baka något till sin kanin!
Så proppa den här tråden med era julpynt/bak tips? för kaniner!
Jag ska så snart som möjligt dela mig av mina tips? när jag kommit på den bästa jag gjort🙂

Annons:
sossos
11/20/16, 9:57 AM
#1

Kul tråd! Brukar klistra fast små julklistermärken i buren, självklart så de inte kommer åt dem. Har även tagit in en grantopp och hängt godis i den sådär precis innan jul :) Får se om det funkar med Charlie så hon inte äter upp den bara XD Lille Skutt har bara varit intresserad av godiset så då har det ju funkat :) Brukar även lägga en ljusslinga på buren så blir det lite extra mysigt. Kan lägga in bilder när kag pyntat men det dröjer ju ett tag.

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

kanin/höna
11/21/16, 10:38 PM
#2

jag har en stor box tänkte binda fast en vanlig julgran i boxväggen och hänga i lite äpplen och morötter och även hemgjorda godisar med torkade morötter och pellets som jag sedan torkat i ugnen. men man kan ju självklar göra det med en liten gran i en bur oxå dock kanske äpplena och morötterna blir uppätna fort efter som att är lättare att nå. jag hade tänk ställa någon låda inne under granen de kan hoppa upp på och sträcka sig efter godsakerna sedan hänga upp lite i taget.

Upp till toppen
Annons: