Annons:
Etikettallmänt
Läst 520 ggr
[EM L]
2016-11-04 21:36

Är osäker...

Min älskade Mira får springa utanför buren hela dagen🙂 Senare på kvällen får hon vara instängd över natten, vilket funkar bra! Fast ibland blir det lite överstyr, 2 gånger har hon lyckats äta en hel blomma och som tur var dom inte farliga att få i sig. Så när man vänder ryggen till så kan hon göra något riktigt galet, men det händer väldigt sällan🥵 Nu vill jag försöka att kunna låta henne vara ute dygnet runt förutom när jag dammsuger.
Då tänker jag så här:

Jag låter henne vara ute under natten också och tar och sover i det rummet hon brukar vara ute i som är sladdfritt. (sover i ett annat rum) Vill passa på att göra detta när jag nu ändå har lov…
Tycker ni att jag ska prova?
Gör allt för att min lilla tjej ska få springa fritt i rummet som är så stort under dygnet runt.

Självklart får hon ha buren där också som trygghet och toalätt😎

Annons:
Honestyisdead
2016-11-04 21:39
#1

Ja inga höga platser hon kan trilla ned från och inget hon kan äta som är farligt så ska det säkert gå bra.

[EM L]
2016-11-04 21:49
#2

#1 Då ska jag nog prova 😛 Men först så ska jag säkra rummet lite mer! Man kan väl aldrig vara för säker när det gäller ens småttingar som kan göra något helgalet?🤪

[Melbun]
2016-11-05 06:22
#3

Bara tuta och kör. Ta bort allt som kan tänkas vara kaninfarligt och sen märker du om det är nåt mer som behöver göras. ;)

[EM L]
2016-11-05 09:37
#4

#3 Bara tuta och kör😂

Upp till toppen
Annons: