Annons:
Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1160 ggr
tixEntry
9/20/16, 11:15 AM

Veterinär i Borås?

Har någon här erfarenhet av någon veterinär i Borås? Vi har tänkt kastrera Simba och vill gärna göra det hos någon bra. Vi har varit hos Fyrfota innan men det var ju ingen operation direkt.

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Annons:
hannaahlgren
9/20/16, 12:47 PM
#1

Vettris vid ica maxi är sååå bra!! Rekommenderar verkligen. Åk inte till blå stjärnan vad du än gör, inge bra alls.

Djur är vänner, inte mat

Melao
9/21/16, 5:08 PM
#2

Jag har kastrerat hane på fyrfota och både hanar och honor på Blå Stjärnan. Fick mycket bättre intryck på Blå Stjärnan så jag rekommenderar dit om det är en hane du ska kastrera. Vettris har jag ingen koll på alls tyvärr. Om Simba är en hona så tycker jag att du ska åka till Blå Stjärnan i Göteborg, de har en exo-avdelning som har mycket bättre koll på kaniner än veterinärerna i Borås. Men det har gått bra för mig de gånger jag kastrerat honor på BS i Borås också.

Oho för att satsa det sista på mirakel!


tixEntry
9/21/16, 7:23 PM
#3

#2 Simba är en hane. Det verkar som att alla tre veterinärerna åtminstone är helt okej eller?

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[Melbun]
9/21/16, 7:47 PM
#4

Blå stjärnan kastrerar många kaniner och är bra på det. Dock lite dyrt, hanar är ju inte lika komplicerade som honor så det kan göras även på andra kliniker. Kastrerat 2 hanar och en hona där. :)

[Melbun]
9/21/16, 7:48 PM
#5

Vet dock inte hur blå stjärnan i Borås är, bara varit i Göteborg.

Fannyshamster
10/1/16, 3:27 PM
#6

Vettris i Borås rekommenderar jag starkt. Det finns en som heter Jonna som är jätteduktig och brinner för djur

IF the way don't go right, go left

Annons:
Upp till toppen
Annons: