Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 918 ggr
Misscat
2016-09-19 22:31

Däckad kanin

Har en dvd hane f december-15. Plötsligt åkomma ligger bara i buren rak lång. Han gar själv tagit bort spånet där han liger. Äter väldigt dåligt med hö äter väldigt lite pellets allt detta jämfört med för en vecka sedan. Dricker även dåligt. 17 grader i rummet. Ej drag. Funderar på om någon varit med om något liknande? Veterinär blir det.

Annons:
emms
2016-09-20 02:20
#1

Något med magen. Försök få i honom vätska och mat och se till så att han inte sitter still! Mycket allvarligt tillstånd och ta honom till veterinär så fort som möjligt. 

Hoppas allt går bra!

Emma

tixEntry
2016-09-20 09:10
#2

Om han inte äter så måste du försöka truga i honom något och ta honom till veterinär så fort som möjligt.

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Misscat
2016-09-22 21:27
#3

Nu har jag lärt mej något nytt. Ha aldrig två kaninbur i samma rum. Varav i den ena är en okastrwrad hane o den andra honor. För hanen blir sjuk tillslut om det vill sej illa för att han inte får träffa sina gemål. Så nu står de i varsina rum. Råd från från veterinären.

tixEntry
2016-09-23 15:07
#4

#3 Det var nytt för mig 👍

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

iWontBite
2016-09-23 16:21
#5

Ja det handlar nog bara om att han tröttar ut sig själv för att han konstant uppvaktar tjejen, haha. Vissa väldigt haniga killar kan bli sådana.
Det låter inte som något konstigt tycker jag, bara en väldigt trött kanin ^^

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Upp till toppen
Annons: