Annons:
Etikettmedlemspresentation
Läst 1865 ggr
Harry_the_bunny
9/19/16, 5:35 PM

Hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter 20 år utan kanin ( 34 år idag )har jag och min son på 6 år skaffat oss en ursöt, modig liten vädur på 4 månader. Känner att ett forum är perfekt för att få reda på saker som man kanske inte vet om :) http://nouw.com/harry_the_bunny Startat en liten blogg om hans och vårat liv. Älskar att fotografera. Vi finns på insta med @harry_the_grey_rabbit Vi bor i Stockholm och funderar lite på att träna lite Kaninhoppning senare.

Annons:
[BunnyTok]
9/19/16, 5:38 PM
#1

Välkommen!

Fråga du på🙂
Och kom ihåg det finns inga dumma frågor på den här sajten!

Irmelinis
9/19/16, 8:06 PM
#2

Oj oj oj så söt! 
Välkommen! 🌺

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Smultrondraken70
9/19/16, 8:44 PM
#3

Välkommen hit:)

tiger tok
9/19/16, 9:07 PM
#4

Sötnos!!

tixEntry
9/20/16, 9:17 AM
#5

Välkommen till iFokus! Hoppas att du trivs. 🤗

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Fridaaaa
9/20/16, 10:19 AM
#6

Vilken sötnos! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Katniss
9/20/16, 5:45 PM
#7

Välkommen! Vilken söt liten ninis du har :-)

R.I.P. Anton 💔

Harry_the_bunny
9/21/16, 10:52 AM
#8

Tack alla! Jag är mycket för lite roligt hemmabygge, aktivitering, nya sjukdomar man inte ver om då jag gärna vill passa på att vara ute innan det blir för kallt. En fråga nu. Han har en kiss/bajs toa och hur mkt jag än lägger dit skit så han ska förstå att göra sina utrettningar där så tror han det är en säng. Tanken är att flytta hans hus dit och se om han kissar på andra sidan buren?? Annars är kluttarna överallt i buren men INGA olyckor ute trots att han är ute så fort vi är hemma tills vi ska sova. Han verkar lycklig iallafall och kastat sig på sidan några gånger i buren… Allt ni tycker är värt att veta skriv gärna upp det, det blir jag tacksam över ! / Cilla

Trebit
9/21/16, 11:52 AM
#9

#8 Angående toaträning, om ni inte redan har det, så brukar det gå bättre om man har höet precis övanför/vid toalådan, så att de kan äta när de sitter i lådan. Kaniner bajsar ofta när de äter hö, kanske har det att göra med ett naturligt beteende att beta gräs. Jag har ingen erfarenhet av att toaträna ungar dock, kanske är det svårare? Märker ni att han valt någon annanstans att kissa på kan ni ju också testa flytta toalådan dit, precis som du skriver. Tänk på att lägga både pluttar och kiss som hamnat utanför i lådan.

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Harry_the_bunny
9/21/16, 11:56 AM
#10

Tack. Det var smart då dom flesta plupparns är vid höet. Ska köpa en hökorg och sätta over toan :) Men varför lägger han sig i toan? 😂

Harry_the_bunny
9/21/16, 4:08 PM
#11

Har ni som har kanin och bloggar om det så skriv gärna det :)

Trebit
9/21/16, 6:43 PM
#12

#10 Det är nog mjukt och mysigt att ligga i toalådan! Mina gjorde likadant när de bodde i bur, den ena gör nog fortarande det ibland nu när de är frigående. Fotobloggar mest men detta är kaninernas blogg: benjie-and-luna.tumblr.com

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Harry_the_bunny
9/22/16, 7:55 AM
#13

Hehe..okej br då vet jag.. Ska ändå försöka målet med att allt ska hamna i toan förutom kaninen i viloläge :) Imorse slickade han på min näsa! Lycka!! Ska kolla in kaninernas blogg :)

Annons:
[BunnyTok]
9/22/16, 3:03 PM
#14

 Har ingen blogg, men kommer att skapa en kaninblogg inom en tid.
Kommer att lägga bilder, kanske interjuva någon uppfödare, artiklar och tips?!

Harry_the_bunny
9/23/16, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Låter bra BunnyTok! Bokade även en till ursöt liten kaninhona igår som är leveransklara om 2 V. Längtar redan!

[BunnyTok]
9/24/16, 8:43 AM
#16

#15 Ursöt😍

[BunnyTok]
9/24/16, 9:21 AM
Harry_the_bunny
9/25/16, 1:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Ska kolla in era bloggar :) här är våran första selfie :)

Harry_the_bunny
9/25/16, 1:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Ska kolla in era bloggar :) här är våran första selfie :)

tiger tok
9/25/16, 3:31 PM
#20

Så söt han är!!

Annons:
[BunnyTok]
9/25/16, 5:32 PM
#21

#19
fint!

Harry_the_bunny
9/25/16, 5:58 PM
#22

Tack Bunny Tok!

DogeLove
11/7/16, 9:21 AM
#23

Putt!

Upp till toppen
Annons: