Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 660 ggr
juliak
2016-09-04 14:34

Ljuvliga Julia söker nytt hem (Stockholm)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Julia är en supersöt och gosig liten kanin som nu söker nytt kärleksfullt hem. Hon är fyra år gammal (född 4/5-2012) och har bott hos mig ända sedan hon var 8 veckor. Det tar emot att sälja henne då hon verkligen är en underbar kanin men jag har inte längre samma tid att ta hand om henne och efter många om och men har jag nu insett att hon antagligen skulle få det bättre hos någon annan.

Jag köpte Julia av en kompis och har därför träffat både mamman och pappan. Hennes mamma är en korsning mellan dvärgvädur och lejonhuvad kanin. Pappan var en korsning mellan en rad olika raser men var till största delen troligtvis också dvärgvädur med en del lejonhuvat blod i sig.

Jag säljer henne nu tillsammans med utomhusbur+tillbehör, transportbur och den mat+spån som finns kvar för 700 kr. Buren är i mycket fint skick då den stått på vårt landställe och bara använts under kortare perioder. Priset går att diskutera och behöver man inte bur skulle en omplacering också fungera. Det viktigaste är att hon får komma till ett bra hem där hon får stanna.

Hon bor i Solna, Stockholm men utomhusburen finns på Värmdö strax utanför Stockholm. Det smidigaste vore därför om man kunde hämta henne där.

Om du är intresserad får du gärna mejla till tkillander@gmail.com

Länk till utomhusburen:
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/utomhusburar/en_vaning/outback/279133

Annons:
Upp till toppen
Annons: