Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 397 ggr
zatanica
2016-08-30 21:25

Säljes utekaniner

Jag har ryvärr hamnat i den sittsen att jag akut behöver hitta hem till mina fyra kaniner. Just nu bor de hos en tjej som hade möjlighet att ha dem en liten stund. Det är tre tjejer och en kastrerad hane. Hanen Lillefot är en lejonhuvad kanin och 3 år gammal. Han älskar sina tjejer och är spanare nummer ett. Äldsta tjejej Skruttan är en dvärgvädur på 6 år, sedan är det Sot, hon är en hermelin på 5 år, sist och yngst är Tuss som är en lejonhuvad på 2 år. De har bott ute pret runt i en Hage på ca 28 kvm, med tak och allt för säkerheten. Där har de hoppat, skuttat,grävt och levt livets glada dagar tills deras ägare blev utkastad av en sambo som blev galen för att sagda ägare fått arbete på annan ort under en begränsad tid av fem månader. Så snälla, hoppas verkligen att någon snäll och vänlig själ kan hjälpa oss. De finns i Nyköpingstrakten. Men nu på söndag kommer jag åka upp till Enköping och Uppsala och sedan ta natt tåget från Uppsala till Luleå, så där emellan ska det gå att leverera dem då. Hellst ser jag att de får bo tillsammans även i fortsättningen, men det går även att dela upp dem två och två.

Annons:
Upp till toppen
Annons: