Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 413 ggr
[dvärgvädurar]
8/29/16, 6:45 PM

(S) Underbara honor söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Det är med smått gnagande ånger i magen som jag har beslutat att försöka hitta ett foderhem el nya ägare till mina älskade DVV honor. Anledningen är att jag vill satsa fullt ut på mina hoppkorsningar och då kommer mina tjejer hamna i skymundan. Kill them with kindness "Chanel" DVV Hona F. 27 Maj 2016 Isabell färgad Ej vaccinerad el steriliserad Bettfelskontrollerad Van vid kloklippning Chanel är en extremt glad och pigg individ som älskar att busa. Visar extrem glädje såfort hon får komma ut och mår bäst av att få ha en snäll kompis. Älskar att gosa sålänge det är på hennes villkor. Ganska sprattlig men det blir bättre ju mer man pysslar med henne. Underbar tjej som jag tror skulle kunna lämpa sig på tävlingsbanan om hon får tid att rikta sin energi rätt. Ej nybörjare eller barnkanin. Önskar i första hand foder före köp men om rätt hem dyker upp kan jag tänka att sälja henne direkt. 500 kr men hemmet är viktigare än priset. ---------------------------------------------------------------- In your wildest dreams "Molly" DVV Hona F. 5 Maj 2016 Viltgrå e; Buzz eu; Spike ee; Kiwi u; Molly Ej vaccinerad el steriliserad Bettfelskontrollerad Van vid kloklippning Medföljer enklare härstamningsbevis Molly är en underbart mysig tjej med ett hjärta av guld. Världens tålmodigaste och man skulle kunna göra vad som helst med henne. Är pigg och glad med en stor hopp-potential. Hoppar med fint skop och marginal till hindrena. Riktig mysplopp som kommer bli någons bästa vän. Önskar i första hand foder före köp men om rätt hem dyker upp kan jag tänka att sälja henne direkt. 600 kr men hemmet är viktigare än priset. ---------------------------------------------------------------- Jag prioriterar val av hem mycket högt och säljs endast till rätt person. Båda betyder allt för mig och jag älskar dom något så otroligt. Vore det inte för att jag ska rikta in mig på hoppare så hade jag aldrig sålt dom. Skulle vara toppen om dom hamnar i samma hem eftersom dom är så tighta. Både två bör annars få en ny kompis och bo med eftersom att dom blir oroliga ensamma. ---------------------------------------------------------------- Är du intresserad av mina två fina tjejer är du varmt välkommen att pma mig och berätta om dig själv, hemmet samt kaninvana så hör jag av mig ☺️ Tack på förhand! Jennipher

Annons:
Upp till toppen
Annons: