Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 732 ggr
emeliesvea99
8/20/16, 9:08 AM

Innebur

Hej någon som vet var man hittar en innebur till kanin? Så stor som möjligt och billig. Ny eller begagnad spelar ingen roll. Ska bo 2 dvv i så måste vara minst laglig.

Annons:
Fridaaaa
8/20/16, 9:50 AM
#1

Rekommenderar största inneburen, ev med Hage till, om du ska ha två kaniner i :)
Teddytassen har bland annat

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tixEntry
8/20/16, 1:34 PM
#2

Har du kollat Blocket, eller Facebook? Säger som #1 , ha gärna en så stor bur som möjligt, inte bara laglig. Gärna ihopsatt med en Hage. :)

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

emeliesvea99
8/21/16, 9:58 AM
#3

Hage kan jag nog inte ha till, men har någon tips? på våningsburar? Eller vanliga burar fast billiga. Inte jag som ska ha det utan skriver åt en annan'

Erber89
8/21/16, 10:27 AM
#4

Vi har en av den största inneburarna man kan köpa som bas där dem har sin mat låda etc, men på kvällen sätter vi en valphage framför (kompostgaller) för att ge mer utrymme. Vår kanin är lös hela dagen i övrigt.. Kompostgaller kan du köpa begagnat eller på biltema för 89 kr. Eller så köper du 2 sett kompostgaller och sätter ihop till en egen bur :)

Fridaaaa
8/21/16, 12:28 PM
#5

#3 Kaniner har mer nytta av en enda yta än våningar dock. Och då får du nog bygga själv om du ska ha med vettiga mått.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: