Bur och aktivering

Innebur

2016-08-20 09:08 #0 av: emeliesvea99

Hej någon som vet var man hittar en innebur till kanin? Så stor som möjligt och billig. Ny eller begagnad spelar ingen roll. Ska bo 2 dvv i så måste vara minst laglig.

Anmäl
2016-08-20 09:50 #1 av: Fridaaaa

Rekommenderar största inneburen, ev med hage till, om du ska ha två kaniner i :)
Teddytassen har bland annat

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2016-08-20 13:34 #2 av: tixEntry

Har du kollat Blocket, eller Facebook? Säger som #1 , ha gärna en så stor bur som möjligt, inte bara laglig. Gärna ihopsatt med en hage. :)

Anmäl
2016-08-21 09:58 #3 av: emeliesvea99

Hage kan jag nog inte ha till, men har någon tips på våningsburar? Eller vanliga burar fast billiga. Inte jag som ska ha det utan skriver åt en annan'

Anmäl
2016-08-21 10:27 #4 av: Erber89

Vi har en av den största inneburarna man kan köpa som bas där dem har sin mat låda etc, men på kvällen sätter vi en valphage framför (kompostgaller) för att ge mer utrymme. Vår kanin är lös hela dagen i övrigt..
Kompostgaller kan du köpa begagnat eller på biltema för 89 kr. Eller så köper du 2 sett kompostgaller och sätter ihop till en egen bur :)

Anmäl
2016-08-21 12:28 #5 av: Fridaaaa

#3 Kaniner har mer nytta av en enda yta än våningar dock. Och då får du nog bygga själv om du ska ha med vettiga mått.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.